AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

"Only costumes, support shirts, wraps, belts and singlets from commercial manufacturers officially
registered and approved by the Technical Committee shall be permitted for use in Powerlifting
Competitions."

als jij hier wilt liften koop je gvd een riem van onze sponsor en anders doe je niet mee

ipf pls:roflol:

echt he wat een drama

Onzin regel vwb riemen. Meeste riemen staat geen merk op, dus niet te controleren. Sowieso geldt het op Nederlandse wedstrijden niet.

Lekker rustig,
topic goed....

Toch nog een bezoekje aan de Sumo vandaag :D

En je acting skills ook in topvorm? Om als een mietje over het veld te rollen als iemand boos naar je kijkt?

Ben er op schandalige wijze uitgeschopt. Enkel dik en kan niet meer lopen :( :(

En ja deed echt t*fus veel pijn, dacht eerst dat ik m'n been gebroken had.

Ben er op schandalige wijze uitgeschopt. Enkel dik en kan niet meer lopen :( :(

En ja deed echt t*fus veel pijn, dacht eerst dat ik m'n been gebroken had.

Classic acting skills dus. Trots op je man, wel een vrije trap gescoord daaruit toch?

Nieuwe afleveringen van american horror story op netflix :) :)

huh zitten er echt bodybuilders op dbb

Ohja vergeten :o

21od46r.jpg

:(

16 uurtjes geslapenn :o

Haha kneus

Lekker in je stringetje op het podium.

Autistensport

Jij wat maat?

Voetbal is zeker een autistensport, weet alleen niet waarom jij denkt dat ik in een stringetje op een podium sta. Maar goed, the more you know!

"Only costumes, support shirts, wraps, belts and singlets from commercial manufacturers officially registered and approved by the Technical Committee shall be permitted for use in Powerlifting Competitions."

als jij hier wilt liften koop je gvd een riem van onze sponsor en anders doe je niet mee ipf pls:roflol:

stap 1 koop riem
stap 2 verhuur riem op wedstrijden
stap 3 ?????????
stap 4 profit

stap 3 is oil change ofc

Terug
Naar boven