AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • waarom? Dit is gewoon een gelukje


    beste gevoel is goed leren en vervolgens dan een hoog cijfer halen
    Beste gevoel is een 8 voor je masterscriptie halen en dan weten dat je cum laude geslaagd bent.








    I dont know that feel tho :(
     
    Nog een nachtdienstje en dan heb ik er weer 7 op zitten in 10 dagen.
     
    Ligt eraan wat je doet.. sommige studies stellen geen reet voor.
    True. Informatica of software engineering ofzo is echt dikke lol. Beetje achter een computer zitten en op je toetsenbord rammen en je krijgt je diploma cadeau.
     
    True. Informatica of software engineering ofzo is echt dikke lol. Beetje achter een computer zitten en op je toetsenbord rammen en je krijgt je diploma cadeau.
    Rechten is ook zeer aan te raden.
     
    True. Informatica of software engineering ofzo is echt dikke lol. Beetje achter een computer zitten en op je toetsenbord rammen en je krijgt je diploma cadeau.

    je moet dus wel iets doen ;)
     
    Als ik mijn hell momentje heb zit ik afgezonderd in mijn kamer hoor :roflol: Ik ben heel vredelievend wat dat betreft. Is vaak ook wel een nadeel, maargoed.

    Wil je eens proeven van mijn vredespijp? :eyebrow:
     
    Wat is dat toch steeds met al die verschillende handshakes in de gym, vandaag weer:

    Eerst een hand, dan trek je jezelf naar elkaar toe, geef je een halve knuffel, dan glijdt jij je hand smooth weg afsluitend met een box.

    wtf
     
    Wat is dat toch steeds met al die verschillende handshakes in de gym, vandaag weer:

    Eerst een hand, dan trek je jezelf naar elkaar toe, geef je een halve knuffel, dan glijdt jij je hand smooth weg afsluitend met een box.

    wtf

    nadat ik ze eens een vieze zweethand geef krijg ik nooit meer handdrukken, gains
     
    nadat ik ze eens een vieze zweethand geef krijg ik nooit meer handdrukken, gains

    Dit is slechts één van de vele combinaties die ik heb moeten ontstaan :(

    Gegarandeerd awkward ''momentjes :o''
     
    Wat is dat toch steeds met al die verschillende handshakes in de gym, vandaag weer:

    Eerst een hand, dan trek je jezelf naar elkaar toe, geef je een halve knuffel, dan glijdt jij je hand smooth weg afsluitend met een box.

    wtf

    deze handshake was echt 10 jaar geleden cool ofzo

    1 van de weinige herinneringen die ik nog heb van toen ik 2 was

    en wat is dit
     
    Wat is dat toch steeds met al die verschillende handshakes in de gym, vandaag weer:

    Eerst een hand, dan trek je jezelf naar elkaar toe, geef je een halve knuffel, dan glijdt jij je hand smooth weg afsluitend met een box.

    wtf

    Dat is de bro groet.
     
    deze handshake was echt 10 jaar geleden cool ofzo

    1 van de weinige herinneringen die ik nog heb van toen ik 2 was

    en wat is dit

    Heb jij ook een handshake?
     
    Back
    Naar boven