Dit dus. Door DBB zal het een zwaar leven voor dir individu zijn.
Zal je verbazen hoeveel mensen hier zijn weggepest

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus. Door DBB zal het een zwaar leven voor dir individu zijn.

Oehh thats right bro. Maaruh je kan goed lezen dus me nickname zul je ook wel kunne lezen toch? :d
Oehh thats right bro. Maaruh je kan goed lezen dus me nickname zul je ook wel kunne lezen toch? :d

Jullie nemen het gewoon te zwaar op
Had wel grap terug verwacht maar mijn stats staan er natuurlijk niet dus is dat ook lastiger :')
---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------
It's funny because it's .. nvm.. :')

moet nog ruim 2 uur aan muziek in me programma zien te krijgen voor vanavond![]()
Jij weet blijkbaar niet wat Marleentje allemaal heeft meegemaakt.
Geen zin en tijd om terug te reageren, moet nog ruim 2 uur aan muziek in me programma zien te krijgen voor vanavond![]()
Ligt er aan waar je van houd, meestal heb ik van alles

Dank je, maar of de luisteraars daar blij mee gaan zijn is vraag 2![]()

Geen zin en tijd om terug te reageren, moet nog ruim 2 uur aan muziek in me programma zien te krijgen voor vanavond![]()
Die hadden ze niet, heb de (zie onder)Beter Utopia Truffels 15g (groot portie) Gegarendeerde goeie trip
Het zijn, Magic Truffels High Hawaiians,sommige mensen vinden het wel leuk ligt ook aan het soort wat het met je doet hè

Ik kijk ook uit naar het weekend, volgende week vrijdag heb ik dat al, nog maar ffIedereen die uitkijkt naar het weekend terwijl ik al 2 weken vrij heb![]()

ben je dj in een bejaarde soos dan?Dank je, maar of de luisteraars daar blij mee gaan zijn is vraag 2![]()
vanaf 22.00 straks tot woensdag 06.00.Ik kijk ook uit naar het weekend, volgende week vrijdag heb ik dat al, nog maar ff![]()