Marleentje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m51
O dat is gaaf hahahhamorgen begint voorverkoop beste rockband ever ,,, kiss ,,, ga met mijn 2 dochters whaaaaaaaaaaa kan niet wachten
opa

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O dat is gaaf hahahhamorgen begint voorverkoop beste rockband ever ,,, kiss ,,, ga met mijn 2 dochters whaaaaaaaaaaa kan niet wachten
opa

Ik ben trots op je.Relatie test doorstaan, 40m2 laminaat gelegd met de vrouw en moet zeggen dat het best gelukt is![]()
Relatie test doorstaan, 40m2 laminaat gelegd met de vrouw en moet zeggen dat het best gelukt is![]()
Relatie test doorstaan, 40m2 laminaat gelegd met de vrouw en moet zeggen dat het best gelukt is![]()
ga maar is een ikea kastje samen in elkaar zetten
relatie probs gegarandeerd

Ikea, de enige plek waar een vrouw de navigatie mag doen, ik verdwaal altijd.![]()

Dit. Je bent knap retarded als je die kasten niet in elkaar kunt knutselenikea kasten zijn echt niet zo lastig om in elkaar te zetten
#unpopularideas #againstthegrain #isayitho

Expert in het uitkiezen van kastjes en het eten van softijsjes aan het einde van de speurtocht door de winkel dus

Het zal je wellicht verbazen, maar mijn expertises rijken ook ver voorbij het geven van pua lessen![]()
Teach me some, PuaLM!
OT, hele dag geen ruk gedaan, heerlijk.
Teach me some, PuaLM!
OT, hele dag geen ruk gedaan, heerlijk.
U..Wat..wat..
Ikea, enige plek waar alles met pijlen en paden zijn aangegeven waar je bijna niet vanaf kan wijken![]()
inb4 virusje in de ballenbakJa daar kwam ik achter toen ik weer bij de ingang stond.
En dan heb je ook nog eens alle shortcuts, f**k it, ga wel in het restaurant zitten voortaan.