XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

yes weekend :D net evaluatiegesprek gehad, wat positief was! En vanavond na de wedtrijd vertrekken voor een weekendje Amsterdam met het team :D En maandag verlof, dus kan niet beter zijn eigenlijk :p

huh turk die werkt?

is dis live?

Brb ontslag nemen
Brb uitkering aanvragen

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Hosselen en zn h**ren slaan = werken.

Jij moet vanavond de behoeftes van mevrouw Janssen gaan bevredigen, Mo kon niet meer.

Beter doe je goed je best anders sla ik je weer. :mad:

Met vriendelijke groet,

Oatsy

Ik had me half verslapen.. maar:

Ik was zo moe gisterenavond dat ik K.O. neerplofde en mijn lenzen ben vergeten uit te doen, dus dat scheelde weer 5 minuten. en:
Toen ik KO neerplofde lag ik blijkbaar in een hele gunstige positie, want toen ik wakker werd zat mijn haar nog net zo als toen ik naar bed ging, weer 10 minuten gewonnen.

Uiteindelijk minimaal moeten haasten :cool:

hehe hadden de dames je zo uitgeput :p

hehe hadden de dames je zo uitgeput :p

Ja het is echt wel lastig om twee dames in het gareel te houden, vooral vanaf het moment dat Rik weg ging. Maar het is me gelukt! Gelukkig keek Ess nog een beetje de kat uit de boom, want twee vrouwen samen die compleet op hun gemak zijn.. :|

Random gast in pauze op school die me komt vragen of ik anabolen gebruik :roflol:

Nee hij heeft hm opgegeten.

Terug
Naar boven