- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe is dat gemeten ?Meting gehad, resultaat van 7 weken zwoegen:
5.1 kg massa erbij
2% vet eraf
dus totaal zo'n 6 kg spiermassa
helemaal niet slecht, maar je hebt geen 6 kg spiermassa gekweekt in 7 wekenMeting gehad, resultaat van 7 weken zwoegen:
5.1 kg massa erbij
2% vet eraf
dus totaal zo'n 6 kg spiermassa

helemaal niet slecht, maar je hebt geen 6 kg spiermassa gekweekt in 7 weken![]()
waarom niet? Dat jij niet aan aas kan komen hoeft dat verder niks te zeggen! Daarom vroeg ik ook hoe het gemeten was, dan weetje daarna hoe hij het heeft gedaan of dat je het met een discoijsje moet nemenlijkt me sterk dat die jonge aan de roids is. Heeft ook geen onderwerpen in de aas sectie.waarom niet? Dat jij niet aan aas kan komen hoeft dat verder niks te zeggen! Daarom vroeg ik ook hoe het gemeten was, dan weetje daarna hoe hij het heeft gedaan of dat je het met een discoijsje moet nemen
Toevallig, ik ook!
lijkt me sterk dat die jonge aan de roids is. Heeft ook geen onderwerpen in de aas sectie.
Edit: iedereen kan tog aan aas komen.

als je denkt dat het een kloontje is moet je hem braaf rapporteren, ben je heel snel van het gezeur afSchijnt van niet, gisteren was er nog een topic dat op kloontje van jou leek die er naar vroeg![]()

als je denkt dat het een kloontje is moet je hem braaf rapporteren, ben je heel snel van het gezeur af![]()
Denkje dat je het lang gaat volhouden hier als je 1ste post gaat vragen naar waar je aas kan scoren ? Juist rapporteren is dan niet meer nodig brah+1, dus wat mijn dag goed maakte

Hihi you got me there.Nee die brakke kots wat jij plaatst is lekker.. STFU![]()
pics van je sups?Hihi you got me there.
Even speciaal voor jullie dan: Mijn supps komen binnen vandaag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]pics van je sups?
ook ben ik vandaag een stuk vroeger op dan anders en kom ik dus beter uit met mijn voedingsschema![]()
1 kg voor 8 euro, zijn ook nog wat mineralen en taurine aan toegevoegd.