Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

2lb62u.jpg

No Homo

Meting gehad, resultaat van 7 weken zwoegen:

5.1 kg massa erbij
2% vet eraf
dus totaal zo'n 6 kg spiermassa

helemaal niet slecht, maar je hebt geen 6 kg spiermassa gekweekt in 7 weken ;)
:rolleyes: waarom niet? Dat jij niet aan aas kan komen hoeft dat verder niks te zeggen! Daarom vroeg ik ook hoe het gemeten was, dan weetje daarna hoe hij het heeft gedaan of dat je het met een discoijsje moet nemen

:rolleyes: waarom niet? Dat jij niet aan aas kan komen hoeft dat verder niks te zeggen! Daarom vroeg ik ook hoe het gemeten was, dan weetje daarna hoe hij het heeft gedaan of dat je het met een discoijsje moet nemen
lijkt me sterk dat die jonge aan de roids is. Heeft ook geen onderwerpen in de aas sectie.
Edit: iedereen kan tog aan aas komen.

Laatst bewerkt:
lijkt me sterk dat die jonge aan de roids is. Heeft ook geen onderwerpen in de aas sectie.
Edit: iedereen kan tog aan aas komen.

Schijnt van niet, gisteren was er nog een topic dat op kloontje van jou leek die er naar vroeg :p

En waarom hier wat op het forum moeten posten?
Zijn zat beginners kuurtjes (complete schema's)..

als je denkt dat het een kloontje is moet je hem braaf rapporteren, ben je heel snel van het gezeur af ;)
:o Denkje dat je het lang gaat volhouden hier als je 1ste post gaat vragen naar waar je aas kan scoren ? Juist rapporteren is dan niet meer nodig brah

Please bitchez, please stfu and keep peace.

hoe duur is sdie dextrose en wat is de inhoud?

hoe duur is sdie dextrose en wat is de inhoud?
1 kg voor 8 euro, zijn ook nog wat mineralen en taurine aan toegevoegd.
Ow en waar ik ook heel blij mee ben: Als cadeau zou ik een bidon krijgen, maar heb nu een exclusieve n.o-xplode shakebeker erbij gekregen :)

Man, Bidon's, creatine, hormonen, ga nou maar eerst helemaal zonder iets trainen en naturel 20 kilo aankomen, dan pas moet je dingen gaan gebruiken ;)

Terug
Naar boven