Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Wie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie

stuur me zijn email adres maar door, ik weet zeker dat ik al zijn problemen kan oplossen
stuur me zijn email adres maar door, ik weet zeker dat ik al zijn problemen kan oplossen

Ik had blijkbaar een flaw ontdekt en toen ging Dbb uit de lucht![]()

Ik zag zo ene ding staan van ''like'' dus ik open een topic zeej heej is da nieuw ofzow? oppeens topic weg zeej die ongeldige link en oppeens dbb is weer beschikbar om zo 19:50 godnondeju.
das dan jou probleem want ik ben geen seconde ofline geweestIk zag zo ene ding staan van ''like'' dus ik open een topic zeej heej is da nieuw ofzow? oppeens topic weg zeej die ongeldige link en oppeens dbb is weer beschikbar om zo 19:50 godnondeju.
Was ook maar 1-2 minuten.das dan jou probleem want ik ben geen seconde ofline geweest
cool story jeaueen gozaah bij mij in de klas denkt dat ie de patser van de school is en absoluut de bomb diggy d is ging vandaag is een dagje met mij mee fitnisse ( onder het motto ik zit op voetbal dus ben focking sterk) aangekome bij de bench press, ging ie er goed voor liggen pakte de stang,, en flikkerde met stang en al van het bankie af,, kwam met een rooie k*nus omhoog, dit is iets te zwaar voor mij, en wil je dittegen niemand zegge,,??
ik beloofde hem niets te zegge,,maarja,,, dit kan ik verzelf niet geheim houde:$

een gozaah bij mij in de klas denkt dat ie de patser van de school is en absoluut de bomb diggy d is ging vandaag is een dagje met mij mee fitnisse ( onder het motto ik zit op voetbal dus ben focking sterk) aangekome bij de bench press, ging ie er goed voor liggen pakte de stang,, en flikkerde met stang en al van het bankie af,, kwam met een rooie k*nus omhoog, dit is iets te zwaar voor mij, en wil je dittegen niemand zegge,,??
ik beloofde hem niets te zegge,,maarja,,, dit kan ik verzelf niet geheim houde:$
een gozaah bij mij in de klas denkt dat ie de patser van de school is en absoluut de bomb diggy d is ging vandaag is een dagje met mij mee fitnisse ( onder het motto ik zit op voetbal dus ben focking sterk) aangekome bij de bench press, ging ie er goed voor liggen pakte de stang,, en flikkerde met stang en al van het bankie af,, kwam met een rooie k*nus omhoog, dit is iets te zwaar voor mij, en wil je dittegen niemand zegge,,??