MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

200 kilo 1 rep spotters hielpen niet en no arch

fuk u and ur mother
 
Beetje kutdag door de tren vandaag

2jc5z60.png
 
Oke
Ik zie mensen vaak hun rug bollen ofzo
Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?


tering hij is nog echt fking dom ook. heeft ie een 150kg OHP op ze schedel laten flikkeren ofzo?
 
Heb ik weer he...

Ik naar de wc tijdens pauze van film (bios), loop ik net een ruimte in gaat het alarm af. "Verlaat het gebouw!"

Ik: wtf is deze shit, ondertussen pis ik lekker door.
Later bleek dat een dom wijf iets verkeerd had gedaan waardoor de popcorn machine in de fik vloog. :roflol:
 
Heb ik weer he...

Ik naar de wc tijdens pauze van film (bios), loop ik net een ruimte in gaat het alarm af. "Verlaat het gebouw!"

Ik: wtf is deze shit, ondertussen pis ik lekker door.
Later bleek dat een dom wijf iets verkeerd had gedaan waardoor de popcorn machine in de fik vloog. :roflol:
welke film
 
Lol posten ze ook nog een foto uit 1923 van kleurplaat :o
 
Heb je de film af kunnen kijken?

Ja

Maar de klojo achter de projector deed zijn werk niet goed...
We hebben gewoon een stukje gemist door hem. :mad:
 
Ja

Maar de klojo achter de projector deed zijn werk niet goed...
We hebben gewoon een stukje gemist door hem. :mad:

Is dat de reden dat je de popcornmachine in de fik stak?
 
dat mijn wekker over 3 uur gaat :)
 
Dan ben je ook wel echt dom ja :o

bij jou gebeurd?

Jep, beschamend genoeg wel. Maar ik was dan ook niet helemaal 100% Verder ook echt een topmoment aangezien ik morgen m'n eerste werkdag zou hebben bij m'n nieuwe bijbaan. Je eerste dienst al afmelden, de eerste indruk is weer goed gemaakt.
 
Jep, beschamend genoeg wel. Maar ik was dan ook niet helemaal 100% Verder ook echt een topmoment aangezien ik morgen m'n eerste werkdag zou hebben bij m'n nieuwe bijbaan. Je eerste dienst al afmelden, de eerste indruk is weer goed gemaakt.

Echt super zuur :( Sterkte ermee
 
Back
Naar boven