- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

++
volgens mij is dat gewoon overblijfsel van vroeger stiekem verliefd zijn geweest op hermelien,srs
dat accent is ook godsgruwelijk lelijk
ITT hollywood stemmingmakerij, makeup en selectieve perceptie
emma watson is gewoon geen BIZAR LEKKER WIJF
oke ik vind Laura uit Meliskerke echt een heel lekker wijf. Ja dat vind iedereen he.
ja want iedereen kent haar enzo
oke ik vind Laura uit Meliskerke echt een heel lekker wijf. Ja dat vind iedereen he. ja want iedereen kent haar enzo
Net voor het eerst in een jaar me weer eens opgemeten na een discussie . Wie de f**k groeit er op zijn 21e in 1 jaar tijd nog 5 centimeter.. Nu zijn m'n verhoudingen nog veel hoger op de ecto-schaal![]()
Net voor het eerst in een jaar me weer eens opgemeten na een discussie . Wie de f**k groeit er op zijn 21e in 1 jaar tijd nog 5 centimeter.. Nu zijn m'n verhoudingen nog veel hoger op de ecto-schaal![]()
mij is verteld dat ik misschien wel over de 2 meter ging bij de ggd
en ik ben sinds een jaar geen centimeter meer gegroeid
gebeurd niet vaak dat ik me met 1.86 klein voel, maar jullie doen goed je best XD