AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

trippy muziek lol.

En ik zit niet eens aan de drugs. :shake: :heart:

ITT hollywood stemmingmakerij, makeup en selectieve perceptie

emma watson is gewoon geen BIZAR LEKKER WIJF

Meliskerke, is dat niet dat gehucht met 70% incest? :trollface:

bostin loyd gaat weer full r*tard

beter verliest hij even een arm ofzo, goed voorbeeld van hoe het niet moet dan

:roflol:
178d05b35e5d6983043cedccae134418.png

liep de vorige keer ook al zo goed af...

Net voor het eerst in een jaar me weer eens opgemeten na een discussie . Wie de f**k groeit er op zijn 21e in 1 jaar tijd nog 5 centimeter.. Nu zijn m'n verhoudingen nog veel hoger op de ecto-schaal :mad:

Net voor het eerst in een jaar me weer eens opgemeten na een discussie . Wie de f**k groeit er op zijn 21e in 1 jaar tijd nog 5 centimeter.. Nu zijn m'n verhoudingen nog veel hoger op de ecto-schaal :mad:

mij is verteld dat ik misschien wel over de 2 meter ging bij de ggd

en ik ben sinds een jaar geen centimeter meer gegroeid

gebeurd niet vaak dat ik me met 1.86 klein voel, maar jullie doen goed je best XD

Huh

Na me 18e ben ik geen 1 centimeter meer gegroeid en jij groeit aan het einde van de groei nog effe.

Hax

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

gebeurd niet vaak dat ik me met 1.86 klein voel, maar jullie doen goed je best XD

Ik voel me elke dag klein.

Heb een meid in de klas die even lang als ik ben, ze is volgens mij nog buffer ook. :o

Once again... 188 masterrace

Terug
Naar boven