Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik zag het gisteravond inderdaad al bij RTL boulevard, ik dacht eerst dat Moszkowicz aanwezig was bij een vmbo school, schrok later wel toen ik hoorde dat dat dus een rechten studente was.

HBO misschien?:p In ieder geval een dom, naïef mokkel. En al helemaal dom om zoiets juist tegen Bram te zeggen.

Wilders -> Hilter.

Wat een grap :roflol:

Idd, dan ben je zo ****ing triest dat het niet te filmen is. En dan nog die schaapjes die gaan klappen hè, gvd ik zou ze stuk voor stuk eens ff de geschiedenis rondom hitler in een notendop willen uitleggen. Ronduit misdadig om zoiets te beweren. Dat wijf weet van voren niet dat ze van achter leeft.

Wat mijn dag helemaal goed maakt is mijn moeder die hier een paar meter naast met me zus probeert te skype.
ze zijn al 3 minuten bezig en ze heeft aleen nog maar 'HALLO HALLOO HOOR JE ME HALLOO' zitte schreeuwe :p

Idd, dan ben je zo ****ing triest dat het niet te filmen is. En dan nog die schaapjes die gaan klappen hè, gvd ik zou ze stuk voor stuk eens ff de geschiedenis rondom hitler in een notendop willen uitleggen. Ronduit misdadig om zoiets te beweren. Dat wijf weet van voren niet dat ze van achter leeft.
Alleen al dat een schaap gaat beweren dat Wilders een kopie van Hitler is laat de geloofwaardigheid zinken naar het niveau van de uitwerpselen van de gevleugelde Arachis hypogaea.

Geweldig hier dat skype, ze begrijpen niet dat er een paar seconde tijdsverschil tusse zit en ze praten langs elkaar af :D

Pics van je moeder en je zusje?

Morgen vrij genomen van stage :D

een gozaah bij mij in de klas denkt dat ie de patser van de school is en absoluut de bomb diggy d is ging vandaag is een dagje met mij mee fitnisse ( onder het motto ik zit op voetbal dus ben focking sterk) aangekome bij de bench press, ging ie er goed voor liggen pakte de stang,, en flikkerde met stang en al van het bankie af,, kwam met een rooie k*nus omhoog, dit is iets te zwaar voor mij, en wil je dittegen niemand zegge,,??
ik beloofde hem niets te zegge,,maarja,,, dit kan ik verzelf niet geheim houde:$

mag ik vragen waar je vandaan komt?

Weekend! Woensdag pas weer werken!

Chille ochtend.:)

Gister eerste compliment gekregen over dat ik breder werd, werkt toch wel motiverend:)

Terug
Naar boven