- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik eerlijk gezegd niet zo'n goede reactie. Jullie hebben alles afgekaatst m.b.t. de vorige testen tot er dan een onafhankelijke test kwam (al waren die ervoor dat ook).
Een lid twijfelt terecht aan een ander product en nu zou hij dat moeten bewijzen? Jullie hebben ons vertrouwen beschaamd dus lijkt het mij eerder aan jullie om dit nu te bewijzen (en nee, niet alleen van Whey Perfection).
Dat begrijp ik. Zoals aangegeven betreft het alleen de Whey Perfection, we begrijpen dat daarin het vertrouwen in ons huismerk voor sommige mensen weg is. Daar doen we alles aan te herstellen. De andere producten kloppen. Uiteraard zijn we achter de schermen nu druk bezig alles uit te laten zoeken zodat we dit ook kunnen bewijzen, want natuurlijk ligt die bal bij ons. Echter om nu zomaar dingen te gaan roepen, is nou ook niet vriendelijk. Zoals aangegeven, we hebben een fout gemaakt, maar dat betekent in mijn ogen geen vrijbrief om continu zulke opmerkingen te maken en het hele fora ermee te vervuilen.![]()

Wat als we nu een poll houden met de vraag: 'Moet B&F weg als boardsponsor?'
Maak ik dan een goede schatting als ruim 80% 'ja' stemt?
inb4 20% minder ja stemmers dan op het label vermeld staat
vandaag weer voor het eerst deadliften na deload hnnng

kapsalon met Turkse tren erdoor heen eten met alles erbij alles extra paar uur ervoor
PR knalllerrrr

En dat allemaal omdat ik twijfel aan je pua skills?![]()