MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja das exact wat ik ook al die tijd al zeg. Daarnaast claimen ze nu met de Whey die nu te koop is wel hogere ei-wit gehalte te hebben.

Die vernieuwde Whey die ze nu in de verkoop hebben heb ik inmiddels ook al een pot van gekocht (€24 voor 2.2kg :) )

Maar de smaak is wel duidelijk iets anders dan de vorige. Lijkt op een goed teken.
Er lijkt in ieder geval sowieso iets veranderd. Ook is de structuur net ff anders.

Heb jij nu al een pot van de nieuwe batch binnen? :scratch:

Ik heb thuis nog enkele potten Dextrose Professional staan. De houdbaarheidsdatum hiervan is echter verstreken. Is het aan te raden om deze weg te gooien, of kan deze toch nog gebruikt worden?
Wij raden nooit aan producten buiten de THT te gebruiken. Je kan het altijd proberen, het is immers druivensuiker, maar dat is wel op eigen risico.
Gelijk 2 potten whey perfection besteld met 25% korting, yolo cheap proteine ftw!! :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

zit er legit over te denken nog 2 potten te kopen, 4,5 kilo voor 45 euro is niets. Lekker boeiend of er dan 60% eiwit in zit. De whey van optimum heeft ook maar 63% eiwit ofzo waar ze 78% claimen
Met de 20% korting op de vernieuwde Whey Perfection heb je zeker een hele mooie deal te pakken. Wat er in het verleden gebeurd is, is niet goed te praten, vandaar je nu extra scherp de Whey Perfection extra scherp kan aanschaffen :thumbs:
Ja das exact wat ik ook al die tijd al zeg. Daarnaast claimen ze nu met de Whey die nu te koop is wel hogere ei-wit gehalte te hebben.

Die vernieuwde Whey die ze nu in de verkoop hebben heb ik inmiddels ook al een pot van gekocht (€24 voor 2.2kg :) )

Maar de smaak is wel duidelijk iets anders dan de vorige. Lijkt op een goed teken.
Er lijkt in ieder geval sowieso iets veranderd. Ook is de structuur net ff anders.
Bedankt voor je review. De nieuwe smaken van de Whey Perfection, zijn ten opzichte van de vorige variant minder zoet. Logischerwijs ook natuurlijk. Profiteer van de actie, tot en met geheel januari betaal je nog geen 24 euro voor 2,27kg :)

Ik neem aan dat het eiwit percentage van micellar casein perfection ook niet klopt?

Wij raden nooit aan producten buiten de THT te gebruiken. Je kan het altijd proberen, het is immers druivensuiker, maar dat is wel op eigen risico.

Met de 20% korting op de vernieuwde Whey Perfection heb je zeker een hele mooie deal te pakken. Wat er in het verleden gebeurd is, is niet goed te praten, vandaar je nu extra scherp de Whey Perfection extra scherp kan aanschaffen :thumbs:

Bedankt voor je review. De nieuwe smaken van de Whey Perfection, zijn ten opzichte van de vorige variant minder zoet. Logischerwijs ook natuurlijk. Profiteer van de actie, tot en met geheel januari betaal je nog geen 24 euro voor 2,27kg :)

tot en met januari? dacht dat het tot januari was.

Ik neem aan dat het eiwit percentage van micellar casein perfection ook niet klopt?
De Micellar Casein voedingswaarden kloppen gewoon:cool:
Excuses. Ik heb je bericht gemist door de stortvloed aan (onnodige) reacties. Als je contact opneemt met onze klantenservice, pakken ze dat netjes voor je op.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

tot en met januari? dacht dat het tot januari was.
De gehele maand december en januari loopt de 25% korting nog:)

Vind ik eerlijk gezegd niet zo'n goede reactie. Jullie hebben alles afgekaatst m.b.t. de vorige testen tot er dan een onafhankelijke test kwam (al waren die ervoor dat ook).

Een lid twijfelt terecht aan een ander product en nu zou hij dat moeten bewijzen? Jullie hebben ons vertrouwen beschaamd dus lijkt het mij eerder aan jullie om dit nu te bewijzen (en nee, niet alleen van Whey Perfection).

Wat zijn de nieuwe smaken dan? Die wil ik ook wel tegen een prikkie kopen. Hoef ik het komende halfjaar geen whey meer te kopen straks :roflol:

Excuses. Ik heb je bericht gemist door de stortvloed aan (onnodige) reacties. Als je contact opneemt met onze klantenservice, pakken ze dat netjes voor je op.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

De gehele maand december en januari loopt de 25% korting nog:)

Hebben jullie de "vernieuwde" whey perfection al getest en worden deze resultaten nog gedeeld?

Now Foods - BetterStevia® Organic Extract Powder

Een tijdje geleden kocht ik bij jullie Now Foods - BetterStevia® Organic Extract Powder, maar die vind ik nu niet meer terug in jullie shop. Komt deze nog terug of is deze uit assortiment?

Nee. De grondstof blijft hetzelfde. De "fout" ligt bij het toevoegen van smaak door Aminolabs. Hier zijn we te goed van vertrouwen geweest. Dat is hoe het is:cool:

We kwamen erachter dat er amino's waren toegevoegd. Hierdoor was het eiwitgehalte lager.

Uhh.. Dit begrijp ik niet. Het eiwitgehalte was maar 70.4% in plaats van 78%, 7.6% verschil. Daarnaast is van de 70.4% 8.2% afkomstig van de toegevoegde amino's waardoor de totale afwijking van het label 20.5% bedraagt. Maar hoe verklaren jullie dan het eerste verschil? Want 7.6% op 78% is een gat van 10% waar Aminolabs niet verantwoordelijk voor is.

14_042476_01.png

Uhh.. Dit begrijp ik niet. Het eiwitgehalte was maar 70.4% in plaats van 78%, 7.6% verschil. Daarnaast is van de 70.4% 8.2% afkomstig van de toegevoegde amino's waardoor de totale afwijking van het label 20.5% bedraagt. Maar hoe verklaren jullie dan het eerste verschil? Want 7.6% op 78% is een gat van 10% waar Aminolabs niet verantwoordelijk voor is.
14_042476_01.png

krijg je geen antwoord op ,

kritische geluiden zijn niet gewenst ,

(hoe durven ze ,die vieze ondankbare anabolenapen van D.D.B)

en worden bij voorkeur genegeerd,ontkend of

gewist

Vind ik eerlijk gezegd niet zo'n goede reactie. Jullie hebben alles afgekaatst m.b.t. de vorige testen tot er dan een onafhankelijke test kwam (al waren die ervoor dat ook).

Een lid twijfelt terecht aan een ander product en nu zou hij dat moeten bewijzen? Jullie hebben ons vertrouwen beschaamd dus lijkt het mij eerder aan jullie om dit nu te bewijzen (en nee, niet alleen van Whey Perfection).
Dat begrijp ik. Zoals aangegeven betreft het alleen de Whey Perfection, we begrijpen dat daarin het vertrouwen in ons huismerk voor sommige mensen weg is. Daar doen we alles aan te herstellen. De andere producten kloppen. Uiteraard zijn we achter de schermen nu druk bezig alles uit te laten zoeken zodat we dit ook kunnen bewijzen, want natuurlijk ligt die bal bij ons. Echter om nu zomaar dingen te gaan roepen, is nou ook niet vriendelijk. Zoals aangegeven, we hebben een fout gemaakt, maar dat betekent in mijn ogen geen vrijbrief om continu zulke opmerkingen te maken en het hele fora ermee te vervuilen.;)
Wat zijn de nieuwe smaken dan? Die wil ik ook wel tegen een prikkie kopen. Hoef ik het komende halfjaar geen whey meer te kopen straks :roflol:
We hebben nu 12 smaken, deze worden voorlopig niet uitgebreid. Wellicht in 2015 weer. We willen nu eerst de eiwitpercentages op orde hebben voordat we weer stappen ondernemen :)
Een tijdje geleden kocht ik bij jullie Now Foods - BetterStevia® Organic Extract Powder, maar die vind ik nu niet meer terug in jullie shop. Komt deze nog terug of is deze uit assortiment?
Sinds kort is er Now Foods Nederland, deze hebben de inkooprechten van dit merk. Daar moeten we het sindskort inkopen en vandaar je ook Nederlandse etiketten vind en de inhoud van verpakkingen veelal minder capsules hebben. Dat betekent ook dat veel Now Foods producten die we voorheen zelf inkochten vanuit de VS, nu niet meer in kunnen kopen. Puur omdat ze bijv. niet leverbaar zijn.
Wat je aangeeft klopt inderdaad. Dit komt door het volgende, ook door toevoeging van cacao. Bij eiwitproducten waaraan cacao toegevoegd is, is de afwijking ongeveer 5-8 meer. Er is door dat lab bewust gekozen voor chocolade-smaak, waardoor je een product hebt met het laagste eiwitgehalte. Dan is zo'n test nog overtuigender. Zie ook deze test.

Onze leverancier AminoLabs heeft het destijds uitgelegd, je kan het hier nog rustig doorlezen. Dat verklaart ook het verschil. Door toevoegingen van Alanine en Glycine (als je deze aftrekt van het eiwitgehalte) komt je inderdaad lager uit. Volgens mij moet dat dekkend zijn voor je vraag.
krijg je geen antwoord op ,

kritische geluiden zijn niet gewenst ,

(hoe durven ze ,die vieze ondankbare anabolenapen van D.D.B)

en worden bij voorkeur genegeerd,ontkend of

gewist
Ik heb wel die post al gerapporteerd, even afwachten wat er gebeurd:D

Ik snap dat niet alle vragen kunnen worden beantwoord, dus nogmaals: Wanneer verwachten jullie testen te kunnen overhandigen van de nieuwe batchen?

Dat begrijp ik. Zoals aangegeven betreft het alleen de Whey Perfection, we begrijpen dat daarin het vertrouwen in ons huismerk voor sommige mensen weg is. Daar doen we alles aan te herstellen. De andere producten kloppen. Uiteraard zijn we achter de schermen nu druk bezig alles uit te laten zoeken zodat we dit ook kunnen bewijzen, want natuurlijk ligt die bal bij ons. Echter om nu zomaar dingen te gaan roepen, is nou ook niet vriendelijk. Zoals aangegeven, we hebben een fout gemaakt, maar dat betekent in mijn ogen geen vrijbrief om continu zulke opmerkingen te maken en het hele fora ermee te vervuilen.;)

Een tijdje (lees: na de 1e lab test) terug klopte de label van de WP ook ;);)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven