AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol en dan vragen ze af waarom Crossfit zo blessuregevoelig is :o
http://www.youtube.com/watch?v=opYj0XICHvQ

haha, gewoon totaal zinloos en blesure gevoelig, typisch crossfit. maar smakelijk gelachen.

doet mij trouwens denken aan honkbal een paar jaar terug, ik gooide nog wel eens de bal over iemand en het hekje heen en moest hem dan ophalen en sprong altijd zo over het hekje heen (1meter hek). dus andere teamgenoten begonnen dat ook zo te doen tot 1 niet hoog genoeg kwam en met zijn voeten bleef hangen. vol met zijn gezicht in het gras. daarna mocht ik er niet meer over heen springen:(

Oh my gucci!

Ik kan weer karma uitdelen en ontvangen :o:o

Ik snap ook echt geen fl**ker van Crossfit met die willekeur aan totaal ongerelateerde oefeningen.

de combinatie van jezelf echt onverstandig hard de vernieling in trainen en oneindig veel verschillende oefeningen en variaties op oefeningen zodat je jezelf als atleet bijna niet kunt vergelijken met een andere atleet

zo wint iedereen jeej

er zijn gewoon crossfit gyms waar fatsoenlijk gecoacht en progressief getraind wordt maar die lijken nogal in de minderheid te zijn heb ik het idee

"With Crossfit you don't have to worry about exercising for a goal, exercising IS the goal."

tis zo jammer dat als je crossfit goed doet het een erg goede manier is om in het algemeen fitter te worden, alleen zijn zovaak een stel mong*len.

Laatst bewerkt:
Karma is weer gemaakt ik ben weer blij en ik eet nu toastjes met salade en brie

• Like
Waarderingen: Ot92
Lol en dan vragen ze af waarom Crossfit zo blessuregevoelig is :o
http://www.youtube.com/watch?v=opYj0XICHvQ

Ik ken lui die doen crossfitten en die doen srs olympic liften en powerliften voor kracht en techniek, daarbij wat WOD voor conditie. Liet dit filmpje aan hem kijken en hij bestempelde het als r**ards. Die crossfitters zijn ook sterker dan menig "bodybuilder " hier.

Maar er zijn heel veel wanna be crossfit sportscholen met idiots

AAS boek klaar voor eerste proefdruk.

Waar kan ik kopen straks?

Dat boek wil ik enkel kopen om achter je naam te komen

Terug
Naar boven