GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

na 12 weken eindelijk de moeite genomen om mijn wettenbundel te bestickeren en artikelen te markeren, ruim op tijd voor het tentamen zelfs, dat is vanavond pas
#thuglife#yolo#swag

Jazeker. En mochten er minder bladzijdes in jouw kopie blijken te zitten kun je me altijd PM'en en dan gaan we samen hard werken aan een oplossing in de vorm van een kortingscode voor een volgende bestelling

hoeft ook niet.. rechtenstudie is toch alleen maar wetten uit je hoofd leren.
speaking of.. scriptie gaat de goede kant op.
afstuderen is in zicht.
Deel twee van m'n sollicitatie; gaat enkel nog tussen mij en een andere kerel. Ten laatste woensdag weet ik het.
Doorweekt van het zweet![]()
neuh...

Zal het zelf afhandelen, zag er wel een heet ding uit hahah
goed bezig! Ik heb altijd veel bewondering voor Uni rechten studenten, lijkt me echt een verschrikkelijk zware studie.

haha.. nou om eerlijk te zijn heb ik altijd met zo min mogelijk inzet een zo maximaal mogelijk resultaat willen behalen![]()
iedereen 2 weken leren voor een tentamen en ik dag of 4 
Waarom nieuwe baan?Deel twee van m'n sollicitatie; gaat enkel nog tussen mij en een andere kerel. Ten laatste woensdag weet ik het.
Doorweekt van het zweet![]()
Maat van me die rechten studeert hoeft bijna nooit naar school en zegt dat het erg makkelijk ishaha.. nou om eerlijk te zijn heb ik altijd met zo min mogelijk inzet een zo maximaal mogelijk resultaat willen behalen
maar vind dat het wel een van de meest ondergewaardeerde studies is. men denkt vaak dat ik het hele wetboek uit mn hoofd moet leren.. terwijl je juist heel veel inzicht moet hebben.
En hij is zeker niet de enige die dat zegtWaarom nieuwe baan?
Maat van me die rechten studeert hoeft bijna nooit naar school en zegt dat het erg makkelijk is![]()