AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

i23eo5.png

en toch droom je over mij

huehue

na 12 weken eindelijk de moeite genomen om mijn wettenbundel te bestickeren en artikelen te markeren, ruim op tijd voor het tentamen zelfs, dat is vanavond pas

#thuglife#yolo#swag

hoeft ook niet.. rechtenstudie is toch alleen maar wetten uit je hoofd leren.

speaking of.. scriptie gaat de goede kant op. :D
afstuderen is in zicht.

Deel twee van m'n sollicitatie; gaat enkel nog tussen mij en een andere kerel. Ten laatste woensdag weet ik het.

Doorweekt van het zweet :o

Zit je weer aan de tren mat?

goed bezig! Ik heb altijd veel bewondering voor Uni rechten studenten, lijkt me echt een verschrikkelijk zware studie.

haha.. nou om eerlijk te zijn heb ik altijd met zo min mogelijk inzet een zo maximaal mogelijk resultaat willen behalen :o
maar vind dat het wel een van de meest ondergewaardeerde studies is. men denkt vaak dat ik het hele wetboek uit mn hoofd moet leren.. terwijl je juist heel veel inzicht moet hebben.

haha.. nou om eerlijk te zijn heb ik altijd met zo min mogelijk inzet een zo maximaal mogelijk resultaat willen behalen :o

Groot gelijk, heb ik ook altijd gedaan... vele vakken net met een 5,526 op gemiddelde ofzo gehaald :cool: iedereen 2 weken leren voor een tentamen en ik dag of 4 :o

Goeie kniebuigingen training neergezet.

Fysio tijd gehalveerd. Als ik mn fysio mag geloven voor maart hersteld.

Tevens eerste goede benentraining neergezet sinds een heeeeuuuule lange tijd. :o

Deel twee van m'n sollicitatie; gaat enkel nog tussen mij en een andere kerel. Ten laatste woensdag weet ik het.

Doorweekt van het zweet :o
Waarom nieuwe baan?
maar vind dat het wel een van de meest ondergewaardeerde studies is. men denkt vaak dat ik het hele wetboek uit mn hoofd moet leren.. terwijl je juist heel veel inzicht moet hebben.
Maat van me die rechten studeert hoeft bijna nooit naar school en zegt dat het erg makkelijk is :p En hij is zeker niet de enige die dat zegt

Terug
Naar boven