Raymond1999
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
Ik had je anders ingeschat....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://www.youtube.com/watch?v=f4jQ6i57SS8
waarom word ik zo blij van dit liedje, heb hem nou al 10x geluisterd

daar word je toch helemaal niet blij van
http://www.youtube.com/watch?v=KCyB0KQ1Vdo
ik weet niet wat voor rare bui ik heb

'gewenning' aan creatine lijkt legit te zijn aangezien er data is die suggereert dat je lichaam verhoogde creatine levels niet langer dan een paar maanden vast kan houden
tfw de bros gelijk hadden
Voor een overzicht:better to we wrong for the right reasons than to be right for the wrong reasons.
maar, link?
Wordt mijn voormalige foamroller nog een beetje gebruikt?
Onzin idd, maar je gaat er wel aan wennen zodat je geen verschil meer merkt (net zoals wanneer je pre workout gebruikt denk ik). Het voegt niks meer toe omdat het gewoon is geworden.'gewenning' aan creatine lijkt legit te zijn aangezien er data is die suggereert dat je lichaam verhoogde creatine levels niet langer dan een paar maanden vast kan houden tfw de bros gelijk hadden
Ik dacht dat het door mijn gewicht kwam wat er op drukte dat het zo'n pijn deed. Helpt het niet om telkens een paar cm van je rug te rollen bv ipv je halve rug in 1x?Dat ding doet meer pijn dan ik had verwacht, nu maar hopen dat het wel wat effect heeft.
Onzin, maar je gaat er wel aan wennen zodat je geen verschil meer merkt (net zoals wanneer je pre workout gebruikt denk ik).
Als je echt gewenning wilt moet je pwo van BnF bestellen
Ik denk dat ik er nooit aan zal wennen om genaaid te worden.
Gvd Pun ik werk het hele weekend.
Of is woensdag en het weekend je vast injectdag?

Haha ach, je hebt werkpaarden en sierpaarden Sayer..
Nee niet eens![]()

Gvd Pun ik werk het hele weekend. Of is woensdag en het weekend je vast injectdag? ---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ---------- Gelukkig verkoop jij jezelf niet voor 50% korting