XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • iemand leuke tips nog voor carnaval ? Heb nog een goku pak liggen maar geen zin om die weer aan te trekken
     
    iemand leuke tips nog voor carnaval ? Heb nog een goku pak liggen maar geen zin om die weer aan te trekken

    Ga verkleed als powerlifter in je singlet, knee sleeves en belt
     
    iemand leuke tips nog voor carnaval ? Heb nog een goku pak liggen maar geen zin om die weer aan te trekken

    Ga skiën vlak voor carnaval als je geluk hebt raak je in een tijdelijke coma en hoef je dus niets maar dan ook niets van carnaval mee te krijgen.
     
    Ga skiën vlak voor carnaval als je geluk hebt raak je in een tijdelijke coma en hoef je dus niets maar dan ook niets van carnaval mee te krijgen.

    Best idea 2015!
     
    Ga skiën vlak voor carnaval als je geluk hebt raak je in een tijdelijke coma en hoef je dus niets maar dan ook niets van carnaval mee te krijgen.

    Ik ga weeks na carnaval weer skieen :)

    ---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

    Ga verkleed als powerlifter in je singlet, knee sleeves en belt

    Guido zou ook weer goed zijn maar mijn roze tanktop past niet meer
     
    Ik ga weeks na carnaval weer skieen :)

    ---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------



    Guido zou ook weer goed zijn maar mijn roze tanktop past niet meer

    heel cliché als een spartaan gaan
     
    iemand leuke tips nog voor carnaval ? Heb nog een goku pak liggen maar geen zin om die weer aan te trekken
    Ik ga als Winnie de pooh, gele broek, rood shirt. Alleen nog gele oortjes fixen. Ideaal voor een stevige kerel :D

    Kan je op zoek naar tijgertjes :cool:
     
    heel cliché als een spartaan gaan

    dat was die vorig jaar al.

    4016-74394-025spartaspartansjpg-550x.jpg



    :rolleyes:


    ik maak echt weer geen vrienden vandaag :D
     
    Rot op met je kut carnaval ouwe nepzigeuner
     
    oeh DBB carnavalsmeet te mestreech?
     
    ik ga als kangaroo
     
    Back
    Naar boven