AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Open is geen NK.

Ik doe gewoon de open raw -93 en hopelijk kwalificeren :o

koop saunasuit en cut naar lagere gewichtsklasse.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

weddenschap met een vriend, hij beweerd dat hij in 3 maanden meer kan deadliften dan ik.
100 euro voor mij als het niet lukt en andersom.

zijn max is nu +-150

i'm confident :D

Je betaalt mogelijk voor zn kuur dan.

Je betaalt mogelijk voor zn kuur dan.

70 kilo gainz op je deadlift in 3 maanden?

geef mij zo'n kuur.

en nee, hij wil wel gaan kuren later maar hij heeft geen idee en heeft belooft dat als he het gaat doen dat hij alles aan mij gaat vragen en waarschijnlijk met me zamen.

nadat hij met de zin '' maar Dbol moet je toch elke ochtend spuiten dan? doe je dat in je ader?'' kwam, heb ik hem laten beloven dat als hij gaat kuren dat het via mij gaat.

70 kilo gainz op je deadlift in 3 maanden?

geef mij zo'n kuur.

en nee, hij wil wel gaan kuren later maar hij heeft geen idee en heeft belooft dat als he het gaat doen dat hij alles aan mij gaat vragen en waarschijnlijk met me zamen.

nadat hij met de zin '' maar Dbol moet je toch elke ochtend spuiten dan? doe je dat in je ader?'' kwam, heb ik hem laten beloven dat als hij gaat kuren dat het via mij gaat.

oh nee, dan heeft hij er gewoon geen flauw benul van.

En met een goed schema voor beginners pak je dat ja, afhankelijk van talent.

ja de 93 was leeg. Joost de groot had in juni 660

en pjotr van de hoek als ie terug gaat naar de 93 zit over 700

je hoeft niet te kuren gewoon starting strength met 5 liter melk per dag en je hebt hetzelfde resultaat.

- mark rippetoe.

weddenschap met een vriend, hij beweerd dat hij in 3 maanden meer kan deadliften dan ik.
100 euro voor mij als het niet lukt en andersom.

zijn max is nu +-150

i'm confident :D

oke en wat nu als hij je vlak voor het einde van de bet een gebroken arm slaat... Dan kan jij niet deadliften en hij wel.. wat betekent dat jij verliest..

Heb je daar al over nagedacht???

NK open is tegenwoordig het "echte" NK in pak?

dat andere heet nu DRC cup

Olympische spelen.. :o

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Open NK is wel een NK

Open staat dan voor alle leeftijdsklassen

Maar ik zie je daar toch niet verschijnen

En anders noem ik je de hele dag Hoody

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(

'kom op hoody'

'je trekt 3x bw deze is gewoon easy voor je!'

'harde rep kom op hier doe je 20 reps mee!'

De eerste klap was hard maar wetende dat ik niet meer naar dat kutkantoor hoef bezorgt me een smile; Nu terug een leukere job vinden;

Terug
Naar boven