Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een PR op de squat (pr sinds operatie). Totaal niet verwacht: 1 x 115. Mijn "life time PR was, denk ik 1 x 125.

Multiple personality dissorder, schizofrenie, ... maar valt wel mee![]()

Bruut veel plezier
nooit van gehoord maar ziet er niet slecht uit, de line-up ook niet btw.
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------
voor een tientje helemaal niet slecht zelfs

Huehue ja idd, en heb kaartje nog gekregen ook
Dankje![]()
Multiple personality dissorder, schizofrenie, ... maar valt wel mee![]()
niet alleen niet hetzelfde, maar steeds meer onderzoeken komen te buiten dan multiple personality disorder niet bestaat(of toch niet op de gekende manier uit de filmpjes).
Dat het niet hetzelfde is, dat weet ik ook wel, anders had ik ze niet beiden genoemd; De meeste mensen denken dat het hetzelfde is vooral door de verwarring die de Engelse term "splitted mind" bij schizofrenie veroorzaakte.
MPD, net als veel psyschische stoornissen, is vaak het onderwerp van discussie: iedere tien jaar of zo wijzigt de opinie. Ik weet niet of de wetenchap ooit voor eens en altijd kan besluiten dat MPD al dan niet bestaat.
Was niet de bedoeling je on the spot te plaatsen.
Het artikel dat ik laatst gelezen heb verklaarde het via disociatie.
Vrijwel direct teruggevonden
http://www.personalityresearch.org/papers/cherry2.html
Champagne!
---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Champagne!