AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • IK BEN ZOJUIST TANTE GEWORDEN woohoooo
     
    of die jongens worden zo hard aangepakt dat ze vermoeid in slaap vallen.

    if you know what I mean jellybean.
     
    Nice. En hoe gaat het met de sollicitaties?

    Rakker die vraagt of ie bij me mag komen wonen, stiekem tegen me komt zitten in de zetel en zo in slaap valt. Echt altijd hetzelfde met die jongste gastjes :o

    Wat doe jij nou eigenlijk precies? Kom vaak van die pseudo homo-erotische opmerkingen tegen van/over jou.

    IK BEN ZOJUIST TANTE GEWORDEN woohoooo

    Yeuy :D
     
    Wat doe jij nou eigenlijk precies? Kom vaak van die pseudo homo-erotische opmerkingen tegen van/over jou.



    Yeuy :D

    Doe niet zo raar man, het is gewoon een jongerenwerker die graag ooit een tehuis begint in Azië waar hij met zijn vriend kleine jongens wil helpen, en toevalig homoseksueel is.
     
    Ik heb van een geheime bron vernomen dat Adil momenteel gevangen wordt gehouden door mat
     

    wtf noem je hem nou homo

    ik sloop je gvd niet zo stoer doen tegen mat

    Doe niet zo raar man, het is gewoon een jongerenwerker die graag ooit een tehuis begint in Azië waar hij met zijn vriend kleine jongens wil helpen, en toevalig homoseksueel is.

    Het was een oprechte vraag, maar ik zie al wel weer hoe laat het is.

    rmdSxh.jpg


    Goffedomme altijd hetzelfde met jullie.
     
    Stelletje eikels :roflol:

    Wat doe jij nou eigenlijk precies? Kom vaak van die pseudo homo-erotische opmerkingen tegen van/over jou.
    Begeleider in een crisiscentrum jeugdzorg.

    Doe niet zo raar man, het is gewoon een jongerenwerker die graag ooit een tehuis begint in Azië waar hij met zijn vriend kleine jongens wil helpen, en toevalig homoseksueel is.
    Jou zeg ik niets meer :roflol:
     
    Ik vind het wel een mooi streven. Mat ik vind je een baas hoor :clap:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    ik vind je ook baas dat is de perfecte storefront voor je schimmige praktijken matje.
     
    Birma lekker kontneuken met ak47's van de legermannetjes op elke hoek vd straat
     
    Back
    Naar boven