Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hij wilde gewoon zeggen dat ik gains had gemaakt.

aan me penis

no homo?

oqj1avK.png

dat you?

4chan...
nothing is gay there

Computer stierf gister. Nu Windows 8.1 erop gezet en nu werkt ie weer jippie.

goede oude tijd inderdaad. ik kijk nu echt bijna nooit meer op 4chan. "vroeger" veel op gekeken en is ook 1 van de redenen waarom ik zo verpest ben.

Dat was idd een mooie tijd.
Topics als: "wat heb jij in je koelkast" en dat er dan foto's van in stukken gezaagde mensen voorbij komen :o

155 kliko squat PR

jongerenrecord hier ik komen aan

---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ----------

Weet iemand of dit RAW is of niet?

[Link niet meer beschikbaar]

En wat is deze dan vergeleken met de vorige link?

[Link niet meer beschikbaar]

155 kliko squat PR jongerenrecord hier ik komen aan ---------- Toegevoegd om 01:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ---------- Weet iemand of dit RAW is of niet? [Link niet meer beschikbaar] En wat is deze dan vergeleken met de vorige link? [Link niet meer beschikbaar]

In de eerste link zijn de records geared, er is maar 1 raw categorie

De tweede link is de nieuwe minimum voor records in 2015, waarbij de oude records nog wel gelden.

Staar je niet dood op die tweede lijst aangezien de meeste wel verbroken zullen worden de komende wedstrijden

In de eerste link zijn de records geared, er is maar 1 raw categorie

De tweede link is de nieuwe minimum voor records in 2015, waarbij de oude records nog wel gelden.

Staar je niet dood op die tweede lijst aangezien de meeste wel verbroken zullen worden de komende wedstrijden

door steensteen

Nog anderhalf jaar tot ik 19 word, dus tijd zat

iemand goede website voor elbow en knee sleeves?

Terug
Naar boven