Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Wow.. Gewoon consequent getraind zonder all out te gaan.

Ik ben veranderd..

s8k5gwvy8e3qkfnqbr5v.jpg
 
''Ik ben veranderd'' is een onderonsje van ik en Meaantje. Was dus niet serieus.

date jij met meaantje?

kerel, stop met zo fucked up gay te doen.
 
''Ik ben veranderd'' is een onderonsje van ik en Meaantje.

Was dus niet serieus.

hoody the fuck stel je niet zo aan

valt me srs van je tegen dit allemaal

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Voor een eerste keer hadden we 50 verwacht, maar als het de 2e (en 3e) keer daarop zou blijven zouden we er zeker niet mee doorgaan. Printen is ook niet gratis en er zit wel echt veel werk in op de manier hoe we het doen.

jij bent echt wel een ideale student.

compleet tegenovergestelde van mij :roflol:

ben je ook actief bij JFR enzo? kantoren bezoeken?
 
jij bent echt wel een ideale student.

compleet tegenovergestelde van mij :roflol:

ben je ook actief bij JFR enzo? kantoren bezoeken?

Ik doe fiscaal recht als hoofdstudie, dus met jfr kantoren bezoeken heb ik weinig aan. Voor stages heeft het toch pas zin vanaf 3e jaars.
Jfr heb ik helemaal niks mee eigenlijk. Zo'n CV-hunter die maar al te graag in allerlei commissies wil zitten ben ik al helemaal niet.
Ben bij CT ook niet echt actief, maar wel iets meer. Laatst naar fiscale bedrijvendag geweest, was wel leerzaam en leuk.
 
Ik doe fiscaal recht als hoofdstudie, dus met jfr kantoren bezoeken heb ik weinig aan. Voor stages heeft het toch pas zin vanaf 3e jaars.
Jfr heb ik helemaal niks mee eigenlijk. Zo'n CV-hunter die maar al te graag in allerlei commissies wil zitten ben ik al helemaal niet.
Ben bij CT ook niet echt actief, maar wel iets meer. Laatst naar fiscale bedrijvendag geweest, was wel leerzaam en leuk.

ah oke cool cool. Lijkt me pittig fiscaal maar als je er goed in bent kan je er wel lekker in verdienen. Ik heb ook echt totaal niks met al die faculteiten. Laatst wel ingeschreven voor een pleitcursus en één keer geweest naar een bijeenkomst maar daarna niet meer. Moet een student mij een beetje uit gaan leggen hoe ik moet pleiten :o
 
toen dacht je ik ben pleite?
 
ah oke cool cool. Lijkt me pittig fiscaal maar als je er goed in bent kan je er wel lekker in verdienen. Ik heb ook echt totaal niks met al die faculteiten. Laatst wel ingeschreven voor een pleitcursus en één keer geweest naar een bijeenkomst maar daarna niet meer. Moet een student mij een beetje uit gaan leggen hoe ik moet pleiten :o

Fiscaal heeft wel moeilijkere vakken dan Nederlands recht ja, maar echt heel bijzonder ook niet. Ze zeggen dat in de bachelor rechten bijvoorbeeld vbt en goederen met bestuursrecht misschien de lastigste rechten vakken zijn, maar die moet je bij fiscaal ook doen en dan heb je nog ib, vpb en nog wat waar veel over struikelen.

Sowieso al die pseudo serieuze activiteiten van die verenigingen krijg ik altijd beetje jeuk van. Alleen maar zien en gezien worden ipv echt actief iets zinnigs leren.
 
Fiscaal heeft wel moeilijkere vakken dan Nederlands recht ja, maar echt heel bijzonder ook niet. Ze zeggen dat in de bachelor rechten bijvoorbeeld vbt en goederen met bestuursrecht misschien de lastigste rechten vakken zijn, maar die moet je bij fiscaal ook doen en dan heb je nog ib, vpb en nog wat waar veel over struikelen.

Sowieso al die pseudo serieuze activiteiten van die verenigingen krijg ik altijd beetje jeuk van. Alleen maar zien en gezien worden ipv echt actief iets zinnigs leren.

Bij fiscaal krijg je ook gewoon goederen en verbintenissenrecht, precies hetzelfde en ja het zijn tering vakken:roflol:
 
Fiscaal heeft wel moeilijkere vakken dan Nederlands recht ja, maar echt heel bijzonder ook niet. Ze zeggen dat in de bachelor rechten bijvoorbeeld vbt en goederen met bestuursrecht misschien de lastigste rechten vakken zijn, maar die moet je bij fiscaal ook doen en dan heb je nog ib, vpb en nog wat waar veel over struikelen.

Sowieso al die pseudo serieuze activiteiten van die verenigingen krijg ik altijd beetje jeuk van. Alleen maar zien en gezien worden ipv echt actief iets zinnigs leren.

Ja dat laatste. Goederen en verbintenissen vond ik wel tof. Voor goederen wel een kut cijfer gehaald maar dat kwam meer omdat ik veeel te veel had gelezen en het overzicht beetje kwijt was.. Zag door de bomen het bos niet meer.
Waar ik me tijdens mijn hc's nog het meest aan ergerde waren al die debiele huppelkutjes met hun starbucks koffie :o Dat de uni überhaupt zo'n token steunt..

Ohhh wat ben ik blij dat ik geen hc's meer heb enzo. Lekker scriptie typen en die titel is binnen. Nieuwe eettentjes zijn wel chill trouwens. Hoevaak ben je al kip sate wezen eten bij die sate bar? :D
 
Ja dat laatste. Goederen en verbintenissen vond ik wel tof. Voor goederen wel een kut cijfer gehaald maar dat kwam meer omdat ik veeel te veel had gelezen en het overzicht beetje kwijt was.. Zag door de bomen het bos niet meer.
Waar ik me tijdens mijn hc's nog het meest aan ergerde waren al die debiele huppelkutjes met hun starbucks koffie :o Dat de uni überhaupt zo'n token steunt..

Ohhh wat ben ik blij dat ik geen hc's meer heb enzo. Lekker scriptie typen en die titel is binnen. Nieuwe eettentjes zijn wel chill. Hoevaak ben je al kip sate wezen eten bij die sate bar? :D
Pff amen...erasmus?
 
Back
Naar boven