Dank je wel sletje, een site is meestal een afspiegeling van de persoon zelf, dus ver zit je er idd niet naast.Wat een lelijke site man. Moet wel door een Engelsman gemaakt zijn.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je wel sletje, een site is meestal een afspiegeling van de persoon zelf, dus ver zit je er idd niet naast.Wat een lelijke site man. Moet wel door een Engelsman gemaakt zijn.![]()

Dank je wel sletje, een site is meestal een afspiegeling van de persoon zelf, dus ver zit je er idd niet naast.![]()

Van mij mag je, begin maar met een goed bod, wil evt. nog wel wat communicatie met andere sites voor je toevoegen.Dan kan ik dus beter die p0rnsite van je overnemen!![]()
Stagiarsletje is ziek, dus ik krijg haar uren. HALLO 35 urenweek![]()

Je klaagt wel vaak over dat sletje... de jaloezie zit zeker diep.![]()

Dat sletje is de reden dat ik maar 20 uur heb, verlies van 600 ****ing euro in een maand mydear, daar kan ik nooit mee lachen. En ze doet het werk slecht, dat ook![]()

Is dat in België ook zoiets waar emo's en ander alternatief tuig samenkomen om de hele dag een beetje te lopen niksen in het park?
Is dat in België ook zoiets waar emo's en ander alternatief tuig samenkomen om de hele dag een beetje te lopen niksen in het park?

Stel dat het de love of my life is. Dan blokkeer jij dit nu dus...Ownage indeed. Maarrr dat gaan we niet doen.
OT: Oh en ik heb een meet vrijdag![]()
Stel dat het de love of my life is. Dan blokkeer jij dit nu dus...
Hoe voel je je daarbij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]je bent 17 man, weet je hoeveel k*tjes er nog voorbij gaan komen in je leven![]()
Stagiarsletje is ziek, dus ik krijg haar uren. HALLO 35 urenweek![]()