- Waardering
- 447
Hehe, ik heb geen interesse in je zus. Vindt h**ren nken veel gemakkelijker![]()
Een sletje tussendoor als afwisseling is dan toch geen probleem? (ja ja T, ik noem je zus dus een sl*t
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, ik heb geen interesse in je zus. Vindt h**ren nken veel gemakkelijker![]()
)succes en vergeet niet te c urlen in ut squatje rekjeIk ga vandaag terug trainen, is al bijna twee weken geleden![]()
Ik ga vandaag terug trainen, is al bijna twee weken geleden![]()
Ik zit niet op kot, woon nog bij mijn ouders

ken ook een ecto die zo oud als jij is en economie volgt en gisteren nog tegen me zei: "yeah morgen weer trainen na 2 weken niks doen"Bedankt hoordaar dacht ik even dat ik je persoonlijk kendeken ook een ecto die zo oud als jij is en economie volgt en gisteren nog tegen me zei: "yeah morgen weer trainen na 2 weken niks doen"

Kitten ligt op mijn schoot te slapenZorgeloze beestjes ook.
?

Nee, uiteindelijk toch maar een kitten van zeven weken in het asiel gehaald, kben veel te gevoelig![]()
Heb je pics van de kitten?Ik zie niet in wat er zo grappig is aan een Perzische kitten.
Wat lief!Heb je pics van de kitten?

Iemand die om pics vraagt van de kitten en niet van mij, enjoyable!
Maar nee, nog niet, staan nog op mijn gsm.![]()