Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

gister tot fail gebenched, en met fail bedoel ik dat de stang op me borst lag en ik um nie meer omhoog kreeg, dat rollen doet nog best wel pijn :huilen:

gister tot fail gebenched, en met fail bedoel ik dat de stang op me borst lag en ik um nie meer omhoog kreeg, dat rollen doet nog best wel pijn :huilen:

Als je hem niet meer omhoog krijgt moet je hem gewoon door het dak heen gooien. Hoef je ook niet meer die stang over je heen te rollen.

daar zat ik aan te denken maar dan breek ik ook de tl buis die boven de bench hangt en wil natuurlijk geen glas in me oog

daar zat ik aan te denken maar dan breek ik ook de tl buis die boven de bench hangt en wil natuurlijk geen glas in me oog

36344.gif

Epic voor bij de rest van je outfit!

wat mijn dag goedmaakt is dat aardappeltje mijn vriend wil zijn :D

@ aardappeltje: welke outfit, ik train nude

wat mijn dag goedmaakt is dat aardappeltje mijn vriend wil zijn :D

@ aardappeltje: welke outfit, ik train nude

Dat bedoel ik! Naakt met dat ding op! Lijkt me echt geweldig!

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Dat bedoel ik! Naakt met dat ding op! Lijkt me echt geweldig!

Mischien zelfs een lederhosen broekje met van die bilflapjes erbij!

BEAR_COVER.jpg

+
E43A1F09.jpg

+
FBA09595.jpg

+
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
+
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

=

Epic benchpowersafetyboembapress****ahakore2.0

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Met deze outfit zul je baas zijn en zal elk gewicht voor jou buigen.

Ik train naakt :mad:
en dan zie ik er ongeveer zo uit :o

Dat ik nu mijn lekkere bedje op kan zoeken :D

zalige spierpijn in pecs,tri,quads,hams en glutes!

Mijn bestelling Noxipro komt vandaag binnen!!

En de onderhandelingen voor mijn nieuwe baan zijn vandaag afgerond en we zijn het eens geworden..Dus als alles een beetje snel gaat, maandag mijn ontslag indienen en dan per 1 april een nieuwe, betere en leukere baan!!!!!!

:D:D

de body en fitshop actie!

is dat nou ene commedy of thriller/horror

Duidelijk een comedy.

muwha... werd daar net aangeproken door een random dude die in zen auto langs reed. hij zei dat hij in Gorinchem op een beurs was en daar 160 kettingzagen had verkocht, 1 dude was echter niet aanwezig dus hij had er 1 over. hij claimde dat het ding 1295 in de winkel was en ik mocht hem voor 250 hebben :roflol:. ze hadden zo'n grote lading daar verkocht dat ik hem voor de BTW prijs mocht hebben van zijn baas. die had namelijk gezegd: "spreek maar jonge werknemers aan die je ziet, dan hebben die ook een keer een meevaller" :roflol:

heb zen kaartje gekregen inclusief adres van zijn bedrijf, dit: BD Tools, Tackenweide 26, 46446 Emmerich. als ik dus google op dit adres kom ik dit tegen:

Ik werd op de parking van Colruyt, Wetteren aangesproken door een nederlandssprekende man (met duits accent). Hij was verkoper van kookpotten (merk ?) en een messensetkoffer (24 stuks, merk: Berkendorf). Hij moest het vliegtuig nemen en daarom moest hij vlug de potten en de koffer verkopen !! Vraagprijs van de messen: 150 € , ik kocht ze voor 50 €..

Ik kreeg van de verkoper hierbij een adreskaartje: BERGHAUS, Tackenweide 26 46446 Emmerich (Duitsland)

geniaal... te grappig dat mensen nog op die manier pogingen doen om de boel te naaien... zwaar achterhaalt :D. het bedrijf bestaat uiteraard niet en probably was het ding nep/kapot/gejat

this made my day..

Deze brief maakte mij dag eigenlijk wel goed.

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen.

Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest.
Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.

Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn grote mooter.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ookmijn grootste droom, en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...

Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden.

Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje.
We zijn echt goed bezig hoor!

Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klijn beetje koke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen...

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen.

En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter. XXXXX

P.S.

Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken?
Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. Het mijne ligt op het nachtkastje..

:D:D:D

Terug
Naar boven