- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1, bij mij ook

zet de rolstoel maar klaarTommorow day of le operation.
Eindelijk af van dat gezeik![]()

Tommorow day of le operation.
Eindelijk af van dat gezeik![]()
Ik zat al vanaf begin december in een rolstoel.
Thanks man, ja kan wel maar weinig zin in.. Niet genoeg kg's en de motivatie is kak als je op de bank zit met die dumbbells.succes jeau, kan je trouwens wel gewoon thuis je armen trainen etc.?

Thanks man, ja kan wel maar weinig zin in.. Niet genoeg kg's en de motivatie is kak als je op de bank zit met die dumbbells.
Let wel gewoon op mn voeding en als ik weer kan lopen knal ik zover dat jullie ecto's mij nooit meer in kunnen halen!![]()

Ben je wel Marcel! KEIHARDE ECTO!!
Waarom zou ik mijn benen niet kunnen trainen nadat ik hersteld ben van mijn operatie

Ben je wel Marcel! KEIHARDE ECTO!!
Hihi nee je bent kei lief enzo.
Pas maar op brah, ben on en single...jwz!
Vandaar dat verkrachtingen ineens toegenomen zijn

Ik zat al vanaf begin december in een rolstoel.
Kunnen beter een nieuwe lenen want deze heeft al een paar deuken in de velgen hihi.
---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------
Thanks man, ja kan wel maar weinig zin in.. Niet genoeg kg's en de motivatie is kak als je op de bank zit met die dumbbells.
Let wel gewoon op mn voeding en als ik weer kan lopen knal ik zover dat jullie ecto's mij nooit meer in kunnen halen!![]()
Hehe dankjepas je wel nog in die rolstoel?![]()
succes met de operatie man