MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ow, bartje nog niet wakker.....

Bicep pump maakt dag altijd goed:D

30kg dbp

Love is good:D

Tommorow day of le operation.
Eindelijk af van dat gezeik :)

Ik zat al vanaf begin december in een rolstoel.
Kunnen beter een nieuwe lenen want deze heeft al een paar deuken in de velgen hihi.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

succes jeau, kan je trouwens wel gewoon thuis je armen trainen etc.?
Thanks man, ja kan wel maar weinig zin in.. Niet genoeg kg's en de motivatie is kak als je op de bank zit met die dumbbells.
Let wel gewoon op mn voeding en als ik weer kan lopen knal ik zover dat jullie ecto's mij nooit meer in kunnen halen! :)

Thanks man, ja kan wel maar weinig zin in.. Niet genoeg kg's en de motivatie is kak als je op de bank zit met die dumbbells.
Let wel gewoon op mn voeding en als ik weer kan lopen knal ik zover dat jullie ecto's mij nooit meer in kunnen halen! :)

Challenge accepted.

Jammer dat ik geen ecto ben...:(

Als je geen benen kunt trainen haal je niemand in.

:trollface:

Nieuwe lappy besteld, dell XPS 15 met i5 processor en andere leuke dingen.

Ik zat al vanaf begin december in een rolstoel.
Kunnen beter een nieuwe lenen want deze heeft al een paar deuken in de velgen hihi.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

pas je wel nog in die rolstoel?:)
succes met de operatie man

Goede training gehad, en gelukkig precies toen ik net thuis weer terug was begon het te sneeuwen. ;d

Terug
Naar boven