Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vanmiddag een van de moeilijkste eindbesprekingen ooit gehad op het werk. Zes uur voorbereiden en drie uur discussiëren, wsl met het best mogelijke resultaat.

    Super!!!

    ---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

    Ik heb gisteren een telefonisch selectiegesprek gehad, en ben uitgenodigd voor een diepgaand gesprek van 1,5 uur.
    Ik ben benieuwd.
     
    Vanmiddag een van de moeilijkste eindbesprekingen ooit gehad op het werk. Zes uur voorbereiden en drie uur discussiëren, wsl met het best mogelijke resultaat.

    Stevig gesprek dan... nuja jij bent toch bezig in de zorgsector niet? De beslissingen die je genomen hebt gaan gok ik over iemand zijn verdere toekomst, dat mag dan wel wat tijd kosten.

    Alleen de wsl is wat raar, ben je zelf niet helemaal overtuigd van het resultaat?
     
    Als criminoloog heb ik in het verleden ook met probleemjongeren gewerkt (bemiddeling) en op het eind van de dag ben je echt leeg.
     
    Als criminoloog heb ik in het verleden ook met probleemjongeren gewerkt (bemiddeling) en op het eind van de dag ben je echt leeg.

    M'n vriendin heeft er ook stage gelopen (soort instelling/dagcentrum) en ze was er toch ook kapot van.
     
    zelfs met photoshop ziet die gast er niet uit :roflol:

    justin-bieber-mens-health-april-2015-billboad-510_0.jpg


    dat photoshop fails ook weer.

    ---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

    zelfs met photoshop ziet die gast er niet uit :roflol:

    justin-bieber-mens-health-april-2015-billboad-510_0.jpg


    dat photoshop fails ook weer.
     
    Vanmiddag een van de moeilijkste eindbesprekingen ooit gehad op het werk. Zes uur voorbereiden en drie uur discussiëren, wsl met het best mogelijke resultaat.
    Cant save them all! Maar het blijft zuur!
     
    M'n vriendin heeft er ook stage gelopen (soort instelling/dagcentrum) en ze was er toch ook kapot van.

    Ik heb hetzelfde probleem bro.


    if you know what I mean :eyebrow:
     
    gister verjaardag van vriend gehad.
    paar metal liefhebbers aanwezig.
    werd de hele avond al zowat nederlandse piratenmuziek gedraaid
    metal mensen besloten even amon amarth te draaien.
    piratenvolk begon zowat meteen te schelden (meid die erbij was hield haar oren dicht :roflol: )
    eisten weer piratenmuziek
    draait suicide silence
    they mad
    draait cannibal corpse
    ragequit

    goeie avond
     
    Piratenmuziek
    Metal

    Nog even once
     
    Na 4 en een half jaar te werken bij de Horeca heb ik een goed keuring van alle managers gekregen inclusief onze baas de district manager voor een 32 uur vast contract.
    Ik had eerste 4 jaar met een half jaar contract gewerkt en daarna een half jaar met vast contract.

    Ik wordt al 40 uur in de week ingeroosterd maar een vast contract erbij en allemaal opgebouwde opslagen is het wel allemaal extra heerlijk :D:D:D, voor al omdat je het niet zo gauw meer krijgt in de huidige economie.
    Bruto ligt al bijna bij de €10,- :).

    Extra blij ben ik vooral omdat ze eigenlijk geen vaste contracten mogen uitgeven.

    @RockOfAges Metal fan here.
    Maar ik ben te kieskeurig in Metal;).
     
    Stevig gesprek dan... nuja jij bent toch bezig in de zorgsector niet? De beslissingen die je genomen hebt gaan gok ik over iemand zijn verdere toekomst, dat mag dan wel wat tijd kosten.

    Alleen de wsl is wat raar, ben je zelf niet helemaal overtuigd van het resultaat?
    Lang verhaal. Komt erop neer dat de jongen in kwestie echt in een begeleidingstehuis hoort, alleen werkte de vader in het verleden nooit mee met hulpverlening tot de boel bijna ontplofte. Nu staat pa op het punt om dat advies te volgen, alleen vraagt hij een week bedenktijd. Da's dus die "wsl".

    Cant save them all! Maar het blijft zuur!
    Da's waar. Alleen is de consulent nu ook overtuigd en wil hem sowieso plaatsen. Zou wel jammer zijn als het doorgegeven moet worden aan een jeugdrechter. Dan haakt pa zeker af en er is op dit moment net een plek vrij in een tehuis vlakbij pa.
     
    Heerlijk hardloopweer :heart:

    Straks even doen in het park :o
     
    Het weer buiten :cool:
     
    Back
    Naar boven