MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

20-60-100-130-160 en daarna je werksets

tenzij deadlifts, dan 60-100-140-180 en daarna je werksets

deadlift is bij mij 70-110-140

de 25kg schijven zijn net iets groter dan de 20kg. dus kan ik zo makkelijker laden, is geen deadlift jack beschikbaar. ben ook te lui om moeite te doen om grote schijven erop te laden

ook is er van alles 8 beschikbaar dus irriteer niemand.

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

op de strengthshop.co.uk zag ik een bar staan van 240 pounds. Nou lijkt me dat een beetje zwaar. Weet jij wat het probleem is?

ja, niet SI eenheden gebruikt bij het meten van gewicht.

laatst trainde ik met iemand samen dan is het wel chiller om die 25 schijven meer te gebruiken want je hoeft maar de helft te laden

veel schijven laden is epic cardio

Gebruik je een plate van 0.5kg oid en rol je daar je binnenste schijf op ;) Kan je ook makkelijker laden

klopt, maar ik moet verplicht matjes eronder doen. en dan is het vervelend om op plates te rollen, zeker met hexagonale schijven.

en dit gaat gewoon veel sneller.

klopt, maar ik moet verplicht matjes eronder doen. en dan is het vervelend om op plates te rollen, zeker met hexagonale schijven.

maxresdefault.jpg

Dan vraag je toch gewoon iemand die hem wilt laden terwijl jij hem gelocked hebt...

direct een andere gym zoeken

zijn 2 in het dorp, bij de andere had ik gelijk al ruzie met de eigenaar.
anders moet ik elke keer minsten 15km rijden (altijd fijn platteland)

verder zal ik binnenkort wel verhuizen en dan ook naar een "fatsoenlijke" gym gaan.

dat iedereen over de hexagonale schijven valt en niet over de matjes verbaast mij een beetje

verder zal ik binnenkort wel verhuizen en dan ook naar een "fatsoenlijke" gym gaan.

dat iedereen over de hexagonale schijven valt en niet over de matjes verbaast mij een beetje

hexagonale schijven zijn toch veel groter dan matjes

logisch dat je daar dan eerder over valt

• Like
Waarderingen: Obee
ik ben wel wat mat gewend na dik een jaar op dbb

moet ook matjes gebruiken, maar wel eleike plates masterrace :cool:

ook maar 1 set maar bijna niemand gebruikt ze dus kan ze altijd gebruiken voor deadlifts

Mat look hair styling doet het bij mij ook altijd erg goed :o

Hnnnnnnnnnngggggggggggggggggggg Bijna Woensdagggggggggggggggggggggggg :heart:

Terug
Naar boven