- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
op de strengthshop.co.uk zag ik een bar staan van 240 pounds. Nou lijkt me dat een beetje zwaar. Weet jij wat het probleem is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20-60-100-130-160 en daarna je werksets
tenzij deadlifts, dan 60-100-140-180 en daarna je werksets
op de strengthshop.co.uk zag ik een bar staan van 240 pounds. Nou lijkt me dat een beetje zwaar. Weet jij wat het probleem is?
Kan je ook makkelijker ladenGebruik je een plate van 0.5kg oid en rol je daar je binnenste schijf opKan je ook makkelijker laden
klopt, maar ik moet verplicht matjes eronder doen. en dan is het vervelend om op plates te rollen, zeker met hexagonale schijven.
en dit gaat gewoon veel sneller.
klopt, maar ik moet verplicht matjes eronder doen. en dan is het vervelend om op plates te rollen, zeker met hexagonale schijven.
zijn 2 in het dorp, bij de andere had ik gelijk al ruzie met de eigenaar.
anders moet ik elke keer minsten 15km rijden (altijd fijn platteland)
verder zal ik binnenkort wel verhuizen en dan ook naar een "fatsoenlijke" gym gaan.
dat iedereen over de hexagonale schijven valt en niet over de matjes verbaast mij een beetje
zijn 2 in het dorp, bij de andere had ik gelijk al ruzie met de eigenaar.
anders moet ik elke keer minsten 15km rijden (altijd fijn platteland)
verder zal ik binnenkort wel verhuizen en dan ook naar een "fatsoenlijke" gym gaan.
dat iedereen over de hexagonale schijven valt en niet over de matjes verbaast mij een beetje

wanneer laat jij je matje weer eens staan
dan kunnen we daar over vallen
http://www.youtube.com/watch?v=6OE2RoZwN94HEYhooooooooooo dit nummer had ik al lang niet meer gehoord, beste oooooit (geen limburgs, wel door limburgers)http://www.youtube.com/watch?v=6OE2RoZwN94 2:30 voor peanut & pleurklaat
HEY
misjien gees toe wel kieke naor de janse bagge band