- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
haha wat
Als ik je vot zie, ben ik hendig het spoor kwijt ouwhoer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha wat
haha wat
Als ik je vot zie, ben ik hendig het spoor kwijt ouwhoer

What the f**k zo word er gewoon echt gepraat waarom versta ik dit![]()
Ja precies zo
Is dit een lokaal dialect ofzo want andere Limburgse nummers klinken net wat anders dan hoe er in Hoensbroek wordt gepraatJa precies zoIs dit een lokaal dialect ofzo want andere Limburgse nummers klinken net wat anders dan hoe er in Hoensbroek wordt gepraat
Die andere filmpjes versta ik ook niet zo. Dit wel, besef me nou gewoon ineens pas dat als ik daar ben ik gewoon met m'n Brabants accent antwoord geef op vragen gesteld in Limburgs dialect zonder erbij stil te staanJa in sommige stukken van zuid limburg spreken ze eigenlijk zoals in dat filmje, dus niet zo dialect als in de meeste vids die ik post. Ik heb me ooit laten vertellen dat dit gekomen is omdat er heel veel brabanders in de mijnen van zuid limburg zijn gaan werken en deze hun brabantse taaltje een beetje hebben gehouden ipv naar het limburgse dialect over te stappen.

Dit is toch zoiets als De Speld mag ik hopen? Toch?

Nynke op 10 maart 2015 om 16:21
Beetje jammer dat je penis krimpt door gebruik van anabolen, dat vertellen ze er dan weer niet bij![]()
Dit is toch zoiets als De Speld mag ik hopen? Toch?![]()
Jacqueline heeft nooit echt goede bedpartners gehad denk ikAlsjeblieft, ik wil niet onder de noemer ze vallen. Dit soort mannen winden mij totaal niet op. Ik heb liever een geduldige man in bed die de tijd neemt. Geen beest.