AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

heel dit topic slaat nergens meer op, meer slowchat dan geklaag
dit topic is ook niet voor geklaag :trollface:

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

On topic dan maar: wat mijn dag goedmaakte is dat mijn rugklachte een stuk minder zijn :D

eindelijk weer een deadlift gedaan boven de 100k(en pronated grip)..**** yeah :hedbang:

130 kilo begint in zicht te komen en sta nog steeds niet ( of misschien heel iets ) boven de 12 %, gaat lekkerlekker.

Benentraining ging lekker. Niet de weights, wél de intensiteit! :)

vriendin uit amerika die aan het ranten was dat benzine zooooo duur staat daar, wel 3,27 dollar voor a gallon, allemaaal de schuld van die bastard obama etc etc.. en dan liet ik haar weten dat een gallon hier ongeveer 8 dollar kost. De blik op haar gezicht, onderkaak bijna op de grond, schoot ik spontaan van in een lachbui :p

vriendin uit amerika die aan het ranten was dat benzine zooooo duur staat daar, wel 3,27 dollar voor a gallon, allemaaal de schuld van die bastard obama etc etc.. en dan liet ik haar weten dat een gallon hier ongeveer 8 dollar kost. De blik op haar gezicht, onderkaak bijna op de grond, schoot ik spontaan van in een lachbui :p

Ik ben blij dat je me hier de schuld niet van geeft.

De Nederlandse clubs, en hun volgende tegenstanders in de europa league

oud scharrel hoe vraagt in de liefde gaat bij mij en vervolgens zegt dat ze nu een relatie heeft, met een meid... :P

Terug
Naar boven