AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zelf is vrijdag bij mij benen dag omdat ik dag erna niet kan lopen :P en zaterdag heel de dag kan slapen

Reason enough :D

oud scharrel hoe vraagt in de liefde gaat bij mij en vervolgens zegt dat ze nu een relatie heeft, met een meid... :P

No worries, gewoon er tussen gaan liggen.

Vertel..

Wait whut?

los van een handjevol one night stands heb ik een relatie van een maandje of 5 gehad, en dies nu hardcore lesbo.

end juli van vorig jaar met een meisje uitgeweest, superfine maar wel wat preuts, had zelfs nog nooit een jonge gekust (ze was 18)
zij vond het heel leuk met me, sleepte me na de date nog mee naar een terrasje, dan kust zij mij, zegt dus heel wat...volgende dag sms ik haar en we zouwe die donderdag bij haar filmpje gaan kijke, kom ik haar dinsdag tege zegt ze dat ze nix meer van me wil.

zegt dat ze denkt dat ze lesbo is.

Laatst bewerkt:
Bijna weekend yaaaay

Vannacht supervette PR-stunt gedaan :D

En vannochtend nog ff scharrel kunnen pakken, hoppa :)

Voor de rest vrij en straks dus nog lekker ff trainen.

Dat ik morgen waarschijnlijk al uit het ziekenhuis ontslagen word.
Alles ging beter dan ik had verwacht en de pijn valt deze keer reuze mee, waar ik 2 jaar geleden nog morfine voor kreeg zit ik nu met 2 paracetemol en af en toe zelfs geen pijnstillers.
Normaal zou ik ook 3-4 dagen moeten liggen maar nu is dat dus ook minder.. Weet bijna wel zeker dat dat komt door mijn goede bb-lifestyle! :D
Thank you bodybuilding.

14 uur op bed gelegen, en me rug voelt beter aan. :thumbs:

De nieuwe smiley! :fa:

Ik ben gister door iemand op DBB op MSN verwijderd, ''We spreken elkaar namelijk nooit op MSN''... Deuh ik kom nooit op MSN!
Wat trouwens een levenloze gozer die zo schrijft:

Hoi
Hoe
gaat het?
Vandaag een leuke dag gehad
ben gaan zwemmen
In het zwembad!

Echt zo hinderlijk!

Die zien we nooit meer.. te-rug

Op DBB zie ik hem trouwens ook nooit meer posten..

Ik ben gister door iemand op DBB op MSN verwijderd, ''We spreken elkaar namelijk nooit op MSN''... Deuh ik kom nooit op MSN!
Wat trouwens een levenloze gozer die zo schrijft:

Hoi
Hoe
gaat het?
Vandaag een leuke dag gehad
ben gaan zwemmen
In het zwembad!

Echt zo hinderlijk!

Die zien we nooit meer.. te-rug

Op DBB zie ik hem trouwens ook nooit meer posten..

Klaaswitz

klinkt als een nummer evil activites

Terug
Naar boven