MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Hoezo nieuwe procedure ? Gewoon conform artikel 8 wegenverkeerswet aanhouden en op bureau bloedproef laten doen door arts, gebeurt regelmatig.
 
3 maanden, zeker door de politie zelf bedacht..
 
weet je wat het leukste geluid is?

als je muur schreeuwd als ze klaarkomt als ik dr in dr anus neuk!!!!11!!!!1y1!!!!

i-m-not-a-virgin-i-ve-cyber-hundreds-of-girl.jpg
 
stel Marokkanen vannacht: Ah u lijkt op imam

:roflol:
 
Moet nog gebeuren, vanavond Dominos Pizzaaaaa!
 
stel Marokkanen vannacht: Ah u lijkt op imam

:roflol:

Wat.jpeg :roflol:

snap ze wel een beetje


---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Tfw je ma je vertelt dat je gains maakt :o

ze vertelde me ook dat ik dikker wordt :(
 
Wat.jpeg :roflol:

snap ze wel een beetje


---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Tfw je ma je vertelt dat je gains maakt :o

ze vertelde me ook dat ik dikker wordt :(

Huh ben je gekrompen?
Was jij geen 186cm?
 
Wat.jpeg :roflol:

snap ze wel een beetje


---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Tfw je ma je vertelt dat je gains maakt :o

ze vertelde me ook dat ik dikker wordt :(

goedzo, je wordt al een echte powerlifter
 
mijn ma zegt ook regelmatig aron is het niet bijna tijd om te cutten ?
 
Hoezo nieuwe procedure ? Gewoon conform artikel 8 wegenverkeerswet aanhouden en op bureau bloedproef laten doen door arts, gebeurt regelmatig.

Was laatst bij Wegmisbruikers, daar vertelde die Koos Spee dat het ik dacht 1 juli van dit jaar veranderd/aangescherpt gaat worden. De uitzending van 2 of 3 weken geleden denk ik.
 
Was laatst bij Wegmisbruikers, daar vertelde die Koos Spee dat het ik dacht 1 juli van dit jaar veranderd/aangescherpt gaat worden. De uitzending van 2 of 3 weken geleden denk ik.

die bonnenschrijf programma's kijk ik niet

die engels amerikaanse wilde politieachtervolgingen programma's zijn veel beter
 
die bonnenschrijf programma's kijk ik niet

die engels amerikaanse wilde politieachtervolgingen programma's zijn veel beter

Wegmisbruikers is tof man, kijk het altijd braaf terug. Zitten best een aantal hele redelijke agenten in ook.
 
Wegmisbruikers is tof man, kijk het altijd braaf terug. Zitten best een aantal hele redelijke agenten in ook.

ja tuurlijk maar weinig bijzondere dingen vind ik vaak, als er echt leuke scenes tussen zitten zie ik het wel op dumpert
 
ja tuurlijk maar weinig bijzondere dingen vind ik vaak, als er echt leuke scenes tussen zitten zie ik het wel op dumpert

Het laatste fragment van elke uitzending is altijd het spannendst. Een beetje zoals de kers op de taart of de ader over de bicep.
 
Hoezo nieuwe procedure ? Gewoon conform artikel 8 wegenverkeerswet aanhouden en op bureau bloedproef laten doen door arts, gebeurt regelmatig.

Ja das leuk, maar tot nog niet zo heel lang geleden werd er aangeklooid met mobiele drugstests en die werkten niet altijd even lekker. "Regelmatig" is niet hetzelfde als Stelselmatig, net als men stelselmatig alcohol controles doet, wil men dit ook met drugs in het verkeer gaan doen. En dan het liefst tijdens diezelfde alcoholcontrole natuurlijk, want das efficienter. Tenminste, dat is wat ik mij herinner van het nieuws artikel. Het zal ongetwijfeld al wel gedaan worden, maar het was in het nieuws omdat er dus blijkbaar eea gaat veranderen op dat gebied.
 
Ja das leuk, maar tot nog niet zo heel lang geleden werd er aangeklooid met mobiele drugstests en die werkten niet altijd even lekker. "Regelmatig" is niet hetzelfde als Stelselmatig, net als men stelselmatig alcohol controles doet, wil men dit ook met drugs in het verkeer gaan doen. En dan het liefst tijdens diezelfde alcoholcontrole natuurlijk, want das efficienter. Tenminste, dat is wat ik mij herinner van het nieuws artikel. Het zal ongetwijfeld al wel gedaan worden, maar het was in het nieuws omdat er dus blijkbaar eea gaat veranderen op dat gebied.

dus dan staan ze even bloed en pis te controleren aan de kant van de weg of moet ik dat niet zo zien?
 
Back
Naar boven