XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Walgelijk programma. Vooral door die kl***zak van een Koos Spee. Hij was de persoon die eigenhandig in de regio Utrecht even bepaalde dat ze niet zouden meewerken aan WOB verzoeken en dergelijke. Dat werd door hem weg gezet als zijnde 'mensen die er enkel op uit waren om het apparaat te laten verstroeven'. Dat terwijl het bij DUIZENDEN verzoeken heel duidelijk leidde tot ontdekking van grove fouten van de politie waardoor boetes onterecht uitgedeeld bleken te zijn. De cijfers logen er niet om. Ik meen dat op enig punt er maar 5% van de beboette mensen uberhaupt die moeite namen, maar een whopping 80 - 90% van al die gevallen resulteerde wel in annulering van de beboeting vanwege aantoonbare fouten. Camera niet goed opgesteld, niet geeikt, agent uberhaupt geen training gehad, verkeerde auto beboet (omdat er 2 auto's in beeld waren), you name it. Maar meneer Spee liet zich niet kennen. Hij weigerde iedere meewerking en verbood zijn medewerkers om op te komen dagen bij hoorzittingen. Dit werd ze dan ook niet in dank afgenomen door de rechter, die regelmatig de boel seponeerde juist OMDAT ze niet kwamen opdagen.

Mooiste geval was nog wel dat 1 rechter (ik meen in Arnhem of Zwolle) bepaalde dat er niet alleen geen beboeting zou zijn, maar dat het OM *MOEST* komen naar de rechtzaak. Iedere dag dat zij dit nalieten zou een boete aan het OM opleveren, en dat geld ging naar de 'verdachte'. Ik geloof dat die man uiteindelijk iets van 70.000 euro kreeg ofzo.

Types als Koos Spee zijn elitaire hufters die recht praten wat duidelijk krom is. Niet omdat ze er in geloven, maar omdat zij iedere overtreding als een persoonlijk affront tegen henzelf zien. Beetje de zonnekoning uithangen, zeg maar. Een van zn mooiste uitspraken vond ik nog wel zijn reactie op de stelling dat het de KLPD niet te doen was om het geld. "We flitsen met open visier" (waarmee hij bedoelde dat ze het deden omwille van de veiligheid). Juist. Dus vandaar dat ze achter viaducten of in de struiken staan. Want die flits achteraf maakt het veiliger dan een controle ZIEN zodat je nog rustiger kunt gaan rijden. Hypocriete lul.

etazar.jpg

Lange gast die speciaal voor mij de j-hooks op het squatrack lager deed, zodat ik mee kon squaten met um

Was erg ontroerd :) nog nooit meegemaakt

prachtige dag gehad. Een zeer geslaagde powerlift wedstrijd in delft georganiseerd. Helemaal kapot nu, maar leuk om al het enthousiasme te zien. Zeer mooie ervaring

Hoogte punten was oa een mooie spannende ontknoping op deadlifts met een 212.5, 230 en 255 deadlift.

prachtige dag gehad. Een zeer geslaagde powerlift wedstrijd in delft georganiseerd. Helemaal kapot nu, maar leuk om al het enthousiasme te zien. Zeer mooie ervaring Hoogte punten was oa een mooie spannende ontknoping op deadlifts met een 212.5, 230 en 255 deadlift.

Staan alle resultaten al ergens online?

Anderlecht op hun b**kes :)

Its my birthdayyyyyyyyyyyyyyyy, cadeaus cadeaus cadeaus..:birthday:

gefelicitaart

20 euro loonsverhoging :doggy:

Ferrari is al besteld :cool:

Per uur?

wat voor werk doen je dan g?

Pillz cappen op zolder bij oma

ik heb gehoord dat hij expert is in het ontwikkelen van nieuwe medicijnen.
dat is ook de reden waarom hij de naam Pillz heeft gekozen

Terug
Naar boven