MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Iemand maakt wel mijn gebrek aan slaap nacht goed
     
    Je houdt wel van een uitdaging? :p Nee, nice. Zijn wsl zware, maar wel interessante doelgroepen.
    Ik heb eerder bericht gekregen dan verwacht:
    Naar aanleiding van je sollicitatiegesprek voor een stageplaats binnen de Parnassia Groep, hebben wij je voorgesteld op de afdeling cluster gesloten wonen van het zorgbedrijf Parnassia

    Geen idee wat dat inhoud, maar bij cluster gesloten denk ik aan mensen die ver heen zijn.
    Heb jij enig idee Mat?
     
    Geen idee wat dat inhoud, maar bij cluster gesloten denk ik aan mensen die ver heen zijn.
    Heb jij enig idee Mat?
    Ken Parnassia niet, maar kan volgens mij nog alle richtingen uit aangezien het een cluster is. Gesloten betekent gewoon dat die mensen daar 24/24 verblijven. Gaat van mensen die hun eerste psychose gehad hebben en daarvan herstellen tot mensen met een combinatie van verstandelijke beperking en langdurige, ernstige psychiatrische problematiek met risicogedrag...

    Denk ik. Zou me er op voorhand niet al te veel zorgen om maken ;)
     
    Hoe krijg je dat voor elkaar?

    Perongeluk met je bek op 400 gram carbs vallen? XD

    het begon met de choco paashaas die ik mee kreeg bij mn stage, wou een stukje pakken maar die ging helemaal op. Daarna op de bank in slaap gedonderd en werd te laat wakker om nog te gaan trainen. Omdat me dag toch al naar de klote was naar de friettent gegaan. Zo moeilijk is het niet hahahha
     
    Ken Parnassia niet, maar kan volgens mij nog alle richtingen uit aangezien het een cluster is. Gesloten betekent gewoon dat die mensen daar 24/24 verblijven. Gaat van mensen die hun eerste psychose gehad hebben en daarvan herstellen tot mensen met een combinatie van verstandelijke beperking en langdurige, ernstige psychiatrische problematiek met risicogedrag... Denk ik. Zou me er op voorhand niet al te veel zorgen om maken ;)

    Ohke,
    Mocht je na een tijde op het nieuws horen dat een jonge gladde man een schizofrene vrouw meerdere malen heeft misbruikt (lees onveilige anale seks mee heeft gehad), dan weet je genoeg :D.
     
    :roflol:

    k0pxdf.png


    had diaephi dit maar van tevoren geweten :o
     
    Laatst bewerkt:
    1. don't pick up the sushi

    2. eet iets lekkers
     
    Lekker 3x170kg pauzed bench, daarna bijna 3x175kg pauzed laatste rep klein vingertje En dat op 124kg vorige keer zat ik op 133kg
     
    Volgende week tentamens, ofwel ben nu me vakantie helemaal aan het uitplannen
     
    Waarom bestaat teleporteren nog niet
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    Sinds vorige week maandag gestopt met roken, fuk yeh
     
    Back
    Naar boven