XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Technisch gezien is teleporteren al mogelijk hoor. Fotonen dan
     
    Aangenomen bij de baan waar ik had gesolliciteerd :D 3 assessments overleefd en aangenomen.
     
    Thnx! was een pittige sollicitatie. nu aan de slag bij de ABN AMRO!
     
    yessss :D

    Ingeschreven bij de NPB.. :o
     
    dat ik weer normaal pijnvrij kon trainen. Weer een normaal schema kan doen.

    en ik ben een youtube celebrety aan het qorden. Kqam een kerel naar me toe in de gym, he ik zag jouq squats op internet

    yessss :D Ingeschreven bij de NPB.. :o

    oke ik zal henk of pieter wel even naar je persoonlijke gegevens vragen :cool:
     
    dat ik weer normaal pijnvrij kon trainen. Weer een normaal schema kan doen.

    en ik ben een youtube celebrety aan het qorden. Kqam een kerel naar me toe in de gym, he ik zag jouq squats op internet



    oke ik zal henk of pieter wel even naar je persoonlijke gegevens vragen :cool:

    Ik wou nog inb4 Meaantje typen :o

    Jij krijgt zoooo geen knuffel op de DRC-cup.
     
    dat ik weer normaal pijnvrij kon trainen. Weer een normaal schema kan doen.

    en ik ben een youtube celebrety aan het qorden. Kqam een kerel naar me toe in de gym, he ik zag jouq squats op internet



    oke ik zal henk of pieter wel even naar je persoonlijke gegevens vragen :cool:

    Als je nou wat minder je tijd besteed aan mensen irriteren en meer aan eten, dan was je niet zo ecto.

    ---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

    Ik wou nog inb4 Meaantje typen :o

    Jij krijgt zoooo geen knuffel op de DRC-cup.

    Vind ik ook !! Gelijk straf erop leggen
     
    Als je nou wat minder je tijd besteed aan mensen irriteren en meer aan eten, dan was je niet zo ecto.

    ---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------



    Vind ik ook !! Gelijk straf erop leggen

    Wij gaan hem gewoon samen boycotten van liefdevolle knuffels.

    Meaantje verdient geen liefde.
     
    Als je nou wat minder je tijd besteed aan mensen irriteren en meer aan eten, dan was je niet zo ecto. ---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ---------- Vind ik ook !! Gelijk straf erop leggen

    Als jij nou precies het tegenovergestelde deed was je niet zo'n vadsige veelvraat :)
     
    Als jij nou precies het tegenovergestelde deed was je niet zo'n vadsige veelvraat :)

    Het zit je echt zo dwars he dennis :roflol:
    Als jij nou wat meer at, bleef je niet met 25cm biceps zitten na een kuur :roflol:
     
    Back
    Naar boven