MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • All you can eat hnng
     
    ABC Velp. Als je daar je gegevens invult, krijg je rond je verjaardag een kaart dat je die maand gratis kan gaan eten als je een betaalde persoon meeneemt.


    Vandaag een heeeeerlijke training gehad. Eerder deze week een waardeloze. Maar vandaag op benchpress, squat en bor een pr gehaald! Stelt niet veel voor bij praktisch iedereen hier, maar voor mij toch een heerlijk gevoel.
     
    ABC Velp. Als je daar je gegevens invult, krijg je rond je verjaardag een kaart dat je die maand gratis kan gaan eten als je een betaalde persoon meeneemt.


    Vandaag een heeeeerlijke training gehad. Eerder deze week een waardeloze. Maar vandaag op benchpress, squat en bor een pr gehaald! Stelt niet veel voor bij praktisch iedereen hier, maar voor mij toch een heerlijk gevoel.

    Shiiiit ik ben over 2 weken jarig, gauw erheen.. :D


    OT:

    jb3f4p.jpg


    jb3f4p.jpg


    jb3f4p.jpg
     
    Een mijlpaal om trots op te zijn!
     
    Gefeliciteerd met je 15K euphorea ;)

    OT: Kreeg vanochtend een mail van mn leidinggevende (en tevens nieuwe mentor (op mijn verzoek) en tevens klant (ik ben freelancer). Dat deze opleiding wel goed was.

    http://exec.tuck.dartmouth.edu/prog...ent-and-the-information-security-professional

    No shit. Dartmouth = Ivy League. Voor wie dat niet kent, denk Harvard. Wordt alleen wel wat lastig om daar 6+ maanden intern te zitten, niet?

    Maar wel een leuk compliment.
     
    Ergens 2 uur onbeperkt pannenkoeken gaan eten met m'n mama. Had 4 grote en 1 kleinere op, kwam de serveerster vertellen dat dat een nieuw record was voor die tent. Had nog wel wat gelust maar tijd was op en toetje kwam er nog aan :o
    Is dat het record
    zijn ze net 2 dagen open ofzo
     
    Ergens 2 uur onbeperkt pannenkoeken gaan eten met m'n mama. Had 4 grote en 1 kleinere op, kwam de serveerster vertellen dat dat een nieuw record was voor die tent. Had nog wel wat gelust maar tijd was op en toetje kwam er nog aan :o

    Wat zijn 4 grote en 1 kleinere? Komen er alleen kinderen eten fzo? :roflol:
    Er is een tijd geweest dat 10 pannenkoeken mijn pwo meal was
     
    Wat zijn 4 grote en 1 kleinere? Komen er alleen kinderen eten fzo? :roflol:
    Er is een tijd geweest dat 10 pannenkoeken mijn pwo meal was

    Ja waarschijnlijk niet die dikke vette van een pannenkoekenrestaurant.

    Al moet ik zeggen dat 4 als record niet echt veel is.
     
    tfw ongeveer 2000 kcals op gisteren bij wok. wou nog meer eten maar vond et asociaal.

    1 bord sushi
    1 bord kangaroovlees + bord chinese meuk zoals nasi, rood vlees etc.
    1 bord kipfilet met woksaus en groenten
    1 bord varkenshaas
    1 bord poffertjes
    1 bord monchoutaart, creme brule, bastogne koek,
    1 bord slagroomtaart(met iets van noten, echt mega lekker), roze koek, schepijs van la venetia, lange vingers, negerzoen, klein cakeje.
    oja en 2 cola light en een thee want ik wil natuurlijk niet dik worden.
     
    Back
    Naar boven