XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ff serieus als je een beetje capabel bent moet je die opleidingen echt niet gaan doen. Psychologie zit je met 1000 average lui waar je je erg moeilijk kan onderscheiden op basis van je kwaliteiten en filosofie heb je geen zak aan behalve dat je alles wat iedereen zegt in twijfel gaat trekken en achter alle argumenten en redeneringen van mensen bepaalde structuren gaat zoeken.

    ik ben connected brah ik heb mijn mannetjes

    Nee srs, bedankt voor het advies ;) Geloof inderdaad wel dat het een studie is zoals bedrijfskunde/rechten, waar je écht extra dingen naast je studie moet doen en hoog moet scoren wil je uitblinken.

    FIlosofie is een opleiding die je naast je normale bachelor kan doen. Weet niet waar je gaat studeren, maar in Rotterdam heb je bijvoorbeeld mogelijkheden om een filosofie studie gericht op je hoofdstudie te volgen (bedrijfskunde, recht etc).

    Thanks voor de tip! Ga daar zeker naar kijken. Wat studeer jij?
     
    Levensvragen komen volgens de website ook aan bod in de vorm van theorie, maar zeker ook praktijk aangezien het ook de kunst van het zelf nadenken is ;) De manier van denken en redeneren lijkt me erg handig ook voor andere studies en de leef in het algemeen, zou eigenlijk iets moeten zijn wat standaard op de middelbare school gegeven moet worden



    Zou je eerder sofisme/retorica kunnen noemen, maar dat komt vast ook aan bod bij filosofie. PWS gedaan over retorica, ik redeneer iedereen de moeder :mad:

    Denk juist niet dat je met filosofie veel kan, is totaal niet baangericht :o eerder juist iets heel algemeens

    De hele uni is niet baangericht

    ---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

    Ook geen bachelor bedrijfskunde doen trouwens, je kan zo instromen bij de master.
     
    ik ben connected brah ik heb mijn mannetjes

    Nee srs, bedankt voor het advies ;) Geloof inderdaad wel dat het een studie is zoals bedrijfskunde/rechten, waar je écht extra dingen naast je studie moet doen en hoog moet scoren wil je uitblinken.



    Thanks voor de tip! Ga daar zeker naar kijken. Wat studeer jij?

    Dat met bedrijfskunde en rechten klopt niet helemaal. Als jij bijvoorbeeld rechten doet en je doet een master waar er maar 10 of 25 aan mogen deelnemen, dan kan je vrij zeker zijn van een baan. Als je strafrecht gaat doen uiteraard niet, want daar is een groot overschot aan.
    Je moet natuurlijk ook weer geen socially awkward huismusje zijn die niks kan behalve studeren, maar echt commissies, besturen en al die standaard activiteiten zijn niet vereist om een goede baan te scoren.
    Bij bedrijfskunde weet ik het niet precies, maar is volgens mij ook wel heel erg divers qua masters. Of je nu iets van management achtig iets gaat doen of accounting bijvoorbeeld.

    Als je makkelijk leert is het mr. drs. programma misschien ook wel wat voor je. Economie in voltijd en rechtsgeleerdheid in deeltijd ernaast.

    Ik doe fiscaal recht en nederlands recht (b2) en ga waarschijnlijk fiscaal recht master doen en misschien privaatrecht erbij.

    ---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

    De hele uni is niet baangericht

    Jawel, rechten of fiscaal recht is praktisch een beroepsopleiding.
     
    Dat met bedrijfskunde en rechten klopt niet helemaal. Als jij bijvoorbeeld rechten doet en je doet een master waar er maar 10 of 25 aan mogen deelnemen, dan kan je vrij zeker zijn van een baan. Als je strafrecht gaat doen uiteraard niet, want daar is een groot overschot aan.
    Je moet natuurlijk ook weer geen socially awkward huismusje zijn die niks kan behalve studeren, maar echt commissies, besturen en al die standaard activiteiten zijn niet vereist om een goede baan te scoren.
    Bij bedrijfskunde weet ik het niet precies, maar is volgens mij ook wel heel erg divers qua masters. Of je nu iets van management achtig iets gaat doen of accounting bijvoorbeeld.

    Als je makkelijk leert is het mr. drs. programma misschien ook wel wat voor je. Economie in voltijd en rechtsgeleerdheid in deeltijd ernaast.

    Ik doe fiscaal recht en nederlands recht (b2) en ga waarschijnlijk fiscaal recht master doen en misschien privaatrecht erbij.

    Economie opzich vind ik nog wel interessant, maar rechtsgeleerdheid is niets voor mij :o

    Apprecieer de inzichten wel erg, helpt me iig om opties op te stellen. Het is dus gewoon goed mogelijk om twee studies naast mekaar te doen begrijp ik?
     
    je kunt altijd nog bij de politie gaan en alle potentiële capaciteiten weggooien
     
    zal wel druk zijn met zijn merchandise
    als zijn ideeën op zijn zou hij wel wat meer twitter vragen beantwoorden
     
    M'n ex-vriendin:

    334ow9t.png


    You-Could-Have-Had-It-All-Adele.gif
     
    weet iemand of je met deze specs fatsoenlijk csgo kan runnen?
    15xoay8.png
     
    haha zal ik eens een foto van mijn scherm maken met al die appjes


    grapje


    :fa:
     
    was dat het out of your league meisje?

    Ja, nog steeds feels na langer dan een jaar. :(

    Heb er nog wel een uur mee zitten appen net, die relatie schijnt niet helemaal lekker te lopen. Dus ik blijf lurken in de schaduw.
     
    weet iemand of je met deze specs fatsoenlijk csgo kan runnen?
    15xoay8.png

    Ja kan makkelijk.

    Mijn pc is op de processor na slechter. Alleen als men 10 smokes gaat gooien heb je een slechte tijd :o
     
    Ja, nog steeds feels na langer dan een jaar. :(

    Heb er nog wel een uur mee zitten appen net, die relatie schijnt niet helemaal lekker te lopen. Dus ik blijf lurken in de schaduw.

    "Relatie gaat niet goed"
    "Hey ex vriendje, wat ben je breed geworden"


    Slut/10?
     
    Ja kan makkelijk. Mijn pc is op de processor na slechter. Alleen als men 10 smokes gaat gooien heb je een slechte tijd :o
    hmm ok nice

    maar smokes etc. ligt toch meer aan videokaart?

    hoeveel fps heb jij ong dan?
     
    Back
    Naar boven