XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

alle settings low, 1280x720 ipv 1920x1080 en een overclockte gpu en ik haal nog geen 60 fps


lekker dan

4 ram en halve gig videokaart, nergens last van ???

Misschien GameBooster een kans geven
 
Wow rock jij een heuse 5450 radeon

Deze man sickkkkkkk

Ray 2.0 in the making
 
spoiled zusje die het niet helemaal door heeft.

bijna 18 met werk, loopt te janken dat ze geen zakgeld heeft gehad dus geen peuken kan kopen. of ik der even 5 euro kan geven.

en als je dan vraagt '' je hebt toch werk?'' ''ja maar heb geen zakgeld gehad en werk maar 8-12 uur per week''


kreeg al geen zakgeld meer op mijn 15de omdat ik 4 uur per week werkte :roflol:
 
200 euro zakgeld per maand crew checking in.

Maar dan hebben we het over vroegah hè, tegenwoordig moet ik alles zelf betalen.
Kan ik me ook wel voorstellen als je zoontje van 22 nog thuis parasiteert en heel je koelkast leegvreet.
 
spoiled zusje die het niet helemaal door heeft.

bijna 18 met werk, loopt te janken dat ze geen zakgeld heeft gehad dus geen peuken kan kopen. of ik der even 5 euro kan geven.

en als je dan vraagt '' je hebt toch werk?'' ''ja maar heb geen zakgeld gehad en werk maar 8-12 uur per week''


kreeg al geen zakgeld meer op mijn 15de omdat ik 4 uur per week werkte :roflol:

crew waarbij zusje meer verwend is checking in
 
200 euro zakgeld per maand crew checking in.

Maar dan hebben we het over vroegah hè, tegenwoordig moet ik alles zelf betalen.
Kan ik me ook wel voorstellen als je zoontje van 22 nog thuis parasiteert en heel je koelkast leegvreet.


200 wat....

kreeg geloof ik 7.50 per week toen ik voor het laast zakgeld kreeg.

jouw ouders halen je eten? mirin hard. 150€ PM eten crew.

crew waarbij zusje meer verwend is checking in


is dat niet ook gewoon de standaard?

het is alleen grappig dat mijn zusje niet door heeft dat ze ong 1.5-2x zoveel kost als ik.
( 2 weken terug weer een mooie. '' waarom mag ik die schoenen niet!??!?!?! ik heb al 2 maanden geen nieuwe schoenen gekregen!!!! :mad:)

i lolled.
 
Ja, ik heb van die ouders die zo'n hard-knock childhood hebben gehad en dat hebben weten te overbruggen en nu een soort van 'ik wil mijn kinderen alles geven wat ik vroeger niet had' mentaliteit hebben.

We zijn wel altijd gewoon aan het werk gezet enzo, echt geen verwende kutkinderen geworden verder ;)
 
Lol kreeg op mn 15e 40 euro per maand
Gelukkig werk ik 20-30 uur per week als student dus dat maakt het wel weer goed:roflol:
 
4 ram en halve gig videokaart, nergens last van ???

Misschien GameBooster een kans geven

Vgm maakt die ram op de videokaart niet zoveel uit aangezien je dat los kan aanpassen , de rest van dat ding is wel crap blijkbaar, heb alles al geprobeerd

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Wow rock jij een heuse 5450 radeon

Deze man sickkkkkkk

Ray 2.0 in the making

Wat is daar mis mee dan? Gwn een standaard 5 jaar oude pc. Heb voor de rest niet super veel verstand van dit soort shit
 
Ja, ik heb van die ouders die zo'n hard-knock childhood hebben gehad en dat hebben weten te overbruggen en nu een soort van 'ik wil mijn kinderen alles geven wat ik vroeger niet had' mentaliteit hebben.

We zijn wel altijd gewoon aan het werk gezet enzo, echt geen verwende kutkinderen geworden verder ;)

opzich wel geleerd dat je voor je sht moet werken, en mijn zusje duidelijk niet. (niet genoeg iig imo.)

wel altijd vet irritant als je met mensen uit je klas ging vergelijken en hun reactie dan was '' zijn je ouders arm ofzo lol?'' of '' haha jij word genaait '':roflol: first world problems of peace lel.


Lol kreeg op mn 15e 40 euro per maand
Gelukkig werk ik 20-30 uur per week als student dus dat maakt het wel weer goed:roflol:


30 uur als student?

dan heb je niet erg veel lessen of wel?
 
in princiepe is er niks "mis" is alleen gewoon erg traag. Wellicht dat oude games er nog wel prima op draaien hoor

Ja het ligt ook vol aan die kaart dat cs niet goed werkt. Is het lastig/duur zoiets te vervangen?
 
Ja het ligt ook vol aan die kaart dat cs niet goed werkt. Is het lastig/duur zoiets te vervangen?

video kaarten is in een PC wel het makkelijkste onderdeel om te vervangen zo wat. Voor minder dan 100€ heb je in princiepe wel een video kaart die echt bijna 5-10x sneller is dan je huidige

even ray zn topics in de gaten houden die verkoopt allemaal 2e hands :roflol:
 
Back
Naar boven