AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vergeet er niet eentje te kopen met BMOVL-filter functionaliteit.
 
In princiepe wel ja
 
had een beetje last van mn schouders, vermoedde omdat ik een tijdje geen pulls kon trainen

1x rug trainen en voelt instant veel beter, das it mane
 
http://tweakers.net/reviews/3930/desktop-best-buy-guide-maart-2015.html Succes Csgo is trouwens niet gpu maar cpu meest belastend, is dus ook het belangrijkste Pc in elkaar zetten stelt geen reet voor en voor een habbekrats heb je er een die csgo fatsoenlijk draait 1080p Zou ook ff wat configs proberen om je fps te boosten (http://i.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2irwng/csgo_ultimate_fps_boost_guide/)
configs, launch commands etc. heb ik al geprobeerd, denk dat mijn hardware gewoon zuigt. heb het op een andere pc geprobeerd hier thuis en die heeft een i5-4440 cpu en intel hd grpahics 4600 video kaart. maar dat is ook ruk voor gaming zeker omdat het niet eens een echte gpu is (zit nml ingebouwd in de processor)?
 
configs, launch commands etc. heb ik al geprobeerd, denk dat mijn hardware gewoon zuigt. heb het op een andere pc geprobeerd hier thuis en die heeft een i5-4440 cpu en intel hd grpahics 4600 video kaart. maar dat is ook ruk voor gaming zeker omdat het niet eens een echte gpu is (zit nml ingebouwd in de processor)?
Toch een stuk beter dan je 5450 :p
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
Prachtig weer. Alleen stom dat ik niet op mn nieuwe brommert naar mn werk gegaan ben. Dan maar snel naar huis karren om thuis verder te 'werken' ;)
 
Dan maar snel naar huis karren om thuis verder te 'werken' ;)

Ben je een beroepsmatige speleoloog?

Dat je Suus haar liefdesgrot verkennen werken noemt...
 
Nee. Gewoon een manhoer.
 
True, true. Had ik al gezegd dat ik tevens een LUIE manhoer ben? ;)
 
Ben je een beroepsmatige speleoloog?

Dat je Suus haar liefdesgrot verkennen werken noemt...

Het is ook hard werken Robke:eyebrow:

Sinds vanmorgen lenzen! Jeej er gaat een wereld voor me open!
Kom maar op met die ondertiteling! (en verkeersborden enz enz)
 
nog een half uurie dan is t eindelijk weekend motherfuckerssssssssssss
 
Nog niks, omdat ik me iets afvraag... en ik hoop dit keer een antwoord te krijgen waar de meningen niet over zijn verdeeld.

Ben bezig met mijn 3e kuur. Heb nu voor het eerst Winny in me kuur zitten..

Vraag is: Moet ik de winny verspreid over de dag nemen of gewoon alle 5 tabs (50mg) in de ochtend?



:)
 
Nog niks, omdat ik me iets afvraag... en ik hoop dit keer een antwoord te krijgen waar de meningen niet over zijn verdeeld.

Ben bezig met mijn 3e kuur. Heb nu voor het eerst Winny in me kuur zitten..

Vraag is: Moet ik de winny verspreid over de dag nemen of gewoon alle 5 tabs (50mg) in de ochtend?



:)

IK heb nu een anderen provider :)
 
alles in de ochtend is prima, in de avond kan ervoor zorgen dat je slecht in slaap komt
 
Back
Naar boven