Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen een vrouw tegenkomen en er nauwelijks een woord tegen durven zeggen maakt je nog geen pua master helaas

Geslaagd voor mijn auto theorie, bedankt voor de hulp neef van ot
most clips are from 2014 and a few from this year. and in this video I show my behavior in traffic. and I can be nice, and a d*ck. that also upload his own mistakes or things that I do on purpose.
here you find not only bad cyclist and drivers on my channal but also fun cycling videos you will find and party videos.
so if you subscribe or first look to my other video's first than you will know who I am. or ask me in the comments below
---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------
Ow boy, gaar figuur Hoxyz, hoe kom je op die vids?
http://www.facebook.com/fietsautist

Alleen een vrouw tegenkomen en er nauwelijks een woord tegen durven zeggen maakt je nog geen pua master helaas
mensen die klagen over geschiedenis dat ze niet wisten wat de relatie was tussen de plakkaat van Verlatinghe en de pacificatie van Gent
dat is god***domme de core van de context Republiek
maar ik bemoei niet, want tussen de 7.5 en 9.5
mensen die klagen over geschiedenis dat ze niet wisten wat de relatie was tussen de plakkaat van Verlatinghe en de pacificatie van Gent dat is god***domme de core van de context Republiek maar ik bemoei niet, want tussen de 7.5 en 9.5
pas tegen examentijd realiseer je pas hoe achterlijk je klasgenoten zijn. Wel een goede voorbereiding voor de universiteit want daar heeft letterlijk iedereen het hele vwo met zijn hoofd in zijn anus gezeten.
Je ziet wel de strebertjes die hoger halen, maar komop je moet wel écht je hersenen in je reet hebben zitten als je een 3 haalt voor wiskunde A
pas tegen examentijd realiseer je pas hoe achterlijk je klasgenoten zijn. Wel een goede voorbereiding voor de universiteit want daar heeft letterlijk iedereen het hele vwo met zijn hoofd in zijn anus gezeten.
yep