MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.162

kom je grapjes maken over mijn vriend sjors kom op mij af man

---------- Toegevoegd 18 May 2015 om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst 17 May 2015 om 23:58 ----------

Alleen een vrouw tegenkomen en er nauwelijks een woord tegen durven zeggen maakt je nog geen pua master helaas

:roflol:

• #101.163
Rapper Sjors maakt wel stappen vooruit zeg.
Hoogwaardige clip, dikke auto, goeie chicks, wanneer gaat hij internationaal?

• #101.164
Geschiedenis ram goed gemaakt bohh

• Like
Waarderingen: mat
  • #101.165
Ex Machina op Popcorn Time :3

• #101.166
Geslaagd voor mijn auto theorie, bedankt voor de hulp neef van ot

• #101.169

most clips are from 2014 and a few from this year. and in this video I show my behavior in traffic. and I can be nice, and a d*ck. that also upload his own mistakes or things that I do on purpose.
here you find not only bad cyclist and drivers on my channal but also fun cycling videos you will find and party videos.
so if you subscribe or first look to my other video's first than you will know who I am. or ask me in the comments below

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Ow boy, gaar figuur Hoxyz, hoe kom je op die vids?

https://www.facebook.com/fietsautist

• #101.170
most clips are from 2014 and a few from this year. and in this video I show my behavior in traffic. and I can be nice, and a d*ck. that also upload his own mistakes or things that I do on purpose.
here you find not only bad cyclist and drivers on my channal but also fun cycling videos you will find and party videos.
so if you subscribe or first look to my other video's first than you will know who I am. or ask me in the comments below

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Ow boy, gaar figuur Hoxyz, hoe kom je op die vids?

http://www.facebook.com/fietsautist

Via deze mafkees
https://www.youtube.com/channel/UCwMqjdXKamQ39eBfC53WtiQ

• #101.172
Alleen een vrouw tegenkomen en er nauwelijks een woord tegen durven zeggen maakt je nog geen pua master helaas

fdb.png

• #101.173
mensen die klagen over geschiedenis dat ze niet wisten wat de relatie was tussen de plakkaat van Verlatinghe en de pacificatie van Gent

dat is god***domme de core van de context Republiek

maar ik bemoei niet, want tussen de 7.5 en 9.5

• #101.174
mensen die klagen over geschiedenis dat ze niet wisten wat de relatie was tussen de plakkaat van Verlatinghe en de pacificatie van Gent

dat is god***domme de core van de context Republiek

maar ik bemoei niet, want tussen de 7.5 en 9.5

Potverdikkie die termen komen me bekend voor, geloof dat ik dat ooit ook eens gehad heb.

Geen idee meer waar het over ging hoor.

• #101.175
Kaulo veel facebook likes heb fans g

• #101.176
hahah zo'n cuties op m'n nieuw werk ^^

• #101.177
mensen die klagen over geschiedenis dat ze niet wisten wat de relatie was tussen de plakkaat van Verlatinghe en de pacificatie van Gent dat is god***domme de core van de context Republiek maar ik bemoei niet, want tussen de 7.5 en 9.5

pas tegen examentijd realiseer je pas hoe achterlijk je klasgenoten zijn. Wel een goede voorbereiding voor de universiteit want daar heeft letterlijk iedereen het hele vwo met zijn hoofd in zijn anus gezeten.

• #101.178
pas tegen examentijd realiseer je pas hoe achterlijk je klasgenoten zijn. Wel een goede voorbereiding voor de universiteit want daar heeft letterlijk iedereen het hele vwo met zijn hoofd in zijn anus gezeten.

Met minimale voorbereiding kan je gewoon vwo door denderen met cijfers rond de 7 :o Je ziet wel de strebertjes die hoger halen, maar komop je moet wel écht je hersenen in je reet hebben zitten als je een 3 haalt voor wiskunde A

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

dit zeg ik trouwens wel leuk maar ik heb mijn M&O examen mooi verneukt :roflol:

voor proefexamens allemaal 8'n, "hue je moet wel echt stom zijn wil je laag halen voor M&O"

vervolgens zelf dikke kans op onvoldoende

• #101.179

:roflol: yep

• #101.180
The feels when VWO jaar 2 niet gehaald:yell:

Terug
Naar boven