Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.181
Gelukkig had ik geen geschiedenis op de middelbare school.

• #101.182
Met minimale voorbereiding kan je gewoon vwo door denderen met cijfers rond de 7 :o Je ziet wel de strebertjes die hoger halen, maar komop je moet wel écht je hersenen in je reet hebben zitten als je een 3 haalt voor wiskunde A ---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ---------- dit zeg ik trouwens wel leuk maar ik heb mijn M&O examen mooi verneukt :roflol: voor proefexamens allemaal 8'n, "hue je moet wel echt stom zijn wil je laag halen voor M&O" vervolgens zelf dikke kans op onvoldoende

bij mijn wiskunde A eindexamen ging een meisje voor mij huilen terwijl dat echt supermakkelijk was. verontwaardiging was wel groot toen ik begon te lachen :roflol:

• #101.184
VWO wiskunde A super makkelijk, right. Weet god***domme nog niet eens wat de stelling van piet is.

• #101.185
bij mijn wiskunde A eindexamen ging een meisje voor mij huilen terwijl dat echt supermakkelijk was. verontwaardiging was wel groot toen ik begon te lachen :roflol:

Misschien was ze wel Aziaat en was ze zodanig teleurgesteld dat haar mathskills niet in voldoende mate beproefd werden, dat ze spontaan ging huilen.

• #101.186
  • #101.187
Wiskunde B master race

• #101.188
Na de middelbare school geen wiskunde meer masterrace

• #101.189
Nog een goede tip van mij voor examens.

Ga de dag ervoor niet helemaal yolo op legg curls deadlifts en GHR. Had mijn biologie examen moeten maken met hamstringkramp, geen pretje

• #101.190
Nog een tip: ontbijt niet met friet en cola. Laatst een tentamenzaal halverwege het tentamen uitgelopen omdat ik bijna in m'n broek scheet.

Toch nog een 5,7.

• #101.191
2 x 115 bench vpr. Morgen hopelijk nieuwe deadlift vpr

• #101.192
2x2x235sq/2x207,5bp/2x250dl vandaag
Allemaal pr's
Deze gains blijven komen

• #101.196
Nog een goede tip van mij voor examens.

Ga de dag ervoor niet helemaal yolo op legg curls deadlifts en GHR. Had mijn biologie examen moeten maken met hamstringkramp, geen pretje

Haha :D
Ben wel is midden in de nacht wakker geworden van de hamstring kramp, duurde iets van een kwartier voor het weg ging :o

• #101.197
Terug
Naar boven