Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.521
contract met een jaar verlengd :) in augustus loonsverhoging.

• #101.526
1273609950990222481.gif

• #101.529
Wow i did nazi that coming

• #101.530
we all have a little bit of hitler in us.

Serieus vandaag tijdens het trainen rammstein op gezet om die duitse agressie op te wekken voor een goede bench press
Helaas mocht het niet baten.

Blijlbaar heb ik geen nazi Gevoel in mijn zitten.

• #101.532
not_even_mad.gif

• #101.533
Me avatar betekent NIET S5, even voor de duidelijkheid...

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

O niks maakt me dag, maar dat is al vrij lang...
ha..

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

ha..

• #101.534
Me avatar betekent NIET S5, even voor de duidelijkheid...

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

ha..

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

ha..

de SS is zo 1945, ray

• #101.535
Aaa we worden toch weer lekker aangevallen, gelukkig wordt ik dar dan nog blij van...
wel stoer natuurlijk vanachter je monitoortje...

• #101.536
Beetje knallen en stoer doen op Emporium zo

• #101.537
Zo, motors weg..
nu wachten..

• #101.539
Oude stash gevonden.

Vierhonderdtwintig steek het op hommel.

• #101.540
Heb een vacature voor iets dat me enorm interesseert(bachelor lvl ict-medewerker) en ik beantwoord aan de kwalificaties, alleen zijn de "vereisten" redelijk vaag beschreven.

Nu heb ik de ict-coordinator, onder wie ik dan zou moeten werken, gebacktraced in paar minuten. Zou ik hem direct vragen hoe en wat er softwarematig gevraagd wordt, omdat er een ander adress voor meer info gegeven wordt? Zou dit net motivatie en know-how tonen, of creepiness?

In het business niveau ging ik zo steeds voor de verantwoordelijke, alleen is solliciteren anders.

Terug
Naar boven