MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.542
Heb een vacature voor iets dat me enorm interesseert(bachelor lvl ict-medewerker) en ik beantwoord aan de kwalificaties, alleen zijn de "vereisten" redelijk vaag beschreven.

Nu heb ik de ict-coordinator, onder wie ik dan zou moeten werken, gebacktraced in paar minuten. Zou ik hem direct vragen hoe en wat er softwarematig gevraagd wordt, omdat er een ander adress voor meer info gegeven wordt? Zou dit net motivatie en know-how tonen, of creepiness?

In het business niveau ging ik zo steeds voor de verantwoordelijke, alleen is solliciteren anders.

Creepiness. :roflol:

• #101.543
Laatst bewerkt:
  • #101.546
vanmiddag naar . den helder .. mijn twee tattoo.s zetten whooooo zin in

opa

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

opa

• #101.547
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #101.548

opa

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

opa

whoooo

• #101.551
Rs5FTc7.png

:roflol:

• #101.553
0:40 grijze pet onderin :roflol::roflol:
[Link niet meer beschikbaar]

• #101.554
:roflol: kaakgainzzz

• #101.555
mirin jaw op reps voor die lijn

• #101.556
leuk zeg, als bodybuilder/strongman geld gaan inzamelen binnen een ICT bedrijf voor een collega die pas een baby heeft... Net alsof ze mij niet durven te weigeren en iedereen betaald dus maar :) just like taking their lunchmoney

• #101.558
leuk zeg, als bodybuilder/strongman geld gaan inzamelen binnen een ICT bedrijf voor een collega die pas een baby heeft... Net alsof ze mij niet durven te weigeren en iedereen betaald dus maar :) just like taking their lunchmoney

wie had je gevraagd om het voor je te doen dan

• #101.559

wat een sneue taak

Terug
Naar boven