- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een vacature voor iets dat me enorm interesseert(bachelor lvl ict-medewerker) en ik beantwoord aan de kwalificaties, alleen zijn de "vereisten" redelijk vaag beschreven.
Nu heb ik de ict-coordinator, onder wie ik dan zou moeten werken, gebacktraced in paar minuten. Zou ik hem direct vragen hoe en wat er softwarematig gevraagd wordt, omdat er een ander adress voor meer info gegeven wordt? Zou dit net motivatie en know-how tonen, of creepiness?
In het business niveau ging ik zo steeds voor de verantwoordelijke, alleen is solliciteren anders.

vanmiddag naar . den helder .. mijn twee tattoo.s zetten whooooo zin in
opa
---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------
vanmiddag naar . den helder .. mijn twee tattoo.s zetten whooooo zin in
opa
leuk zeg, als bodybuilder/strongman geld gaan inzamelen binnen een ICT bedrijf voor een collega die pas een baby heeft... Net alsof ze mij niet durven te weigeren en iedereen betaald dus maarjust like taking their lunchmoney
leuk zeg, als bodybuilder/strongman geld gaan inzamelen binnen een ICT bedrijf voor een collega die pas een baby heeft... Net alsof ze mij niet durven te weigeren en iedereen betaald dus maarjust like taking their lunchmoney