Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #101.581
kookpracticum op school

2 2-persoonsmaaltijden macaroni met ham en rijst met kip die ik mocht opeten

nice

• #101.582
Evaluatie van alle lifts achter de rug, geen idee wat ik ervan moet vinden. Op advies van Vito ook niet gemaxed op DL, dus dat blijft onzeker, aan de andere kant wel een verstandige keuze. SQ diepte was verder twijfelachtig en bench niet volle bak kunnen pakken door schoudertyfus.

• #101.583
hoeveel heb je gelift dan

• #101.584
Evaluatie van alle lifts achter de rug, geen idee wat ik ervan moet vinden. Op advies van Vito ook niet gemaxed op DL, dus dat blijft onzeker, aan de andere kant wel een verstandige keuze. SQ diepte was verder twijfelachtig en bench niet volle bak kunnen pakken door schoudertyfus.

inb4 blessure en /out wedstrijd

• #101.585
  • #101.586
dat zit er in dus je zit rond de 340 wilks?

• #101.587

hoeveel betaal je Vito

ik coach je voor minder

• #101.589
ik denk dat ik ook maar ga kijken bij de drc speciaal voor hoody

• #101.590
GPRO is gewoon jaloers geloof ik!

• #101.591
Niet heel boeiend, als ik me kwalificeer ben ik blij en dat zit er in.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Begint beetje kansloos te worden.

Ik hoor veel excuses en weinig lift stats!

• #101.593
Ik hoor veel excuses en weinig lift stats!

Als je kan lezen zie je dat ik mijn DL niet heb kunnen maxen. Als ik je nu dus mijn wilks geef is die niet compleet.

Daarnaast twijfel ik of liftingstats die je tijdens allerlei pijntjes hebt behaald nou echt representatief zijn, als je over de mogelijkheid beschikt om binnen beperkte tijd nog redelijk te genezen dmv rust.

Doel is gewoon kwalificeren, alles daarboven is mooi meegenomen.

Laatst bewerkt:
  • #101.595
Durf er geld op te zetten dat hoody last minute afhaakt door een "blessure"

• #101.596
  • #101.598
Na 2,5 uur bezig zijn via teamviewer neefje weer van een hardnekkig virus afgeholpen :D
Hij blij.. wij weer een middag armer.... maar ach.. hoort erbij. :)

Terug
Naar boven