- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
'' so what's your secret jonny pal? ''
'' dried fish my little viking ''
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin juli week naar Ijsland. Gruwelijk veel zin in. Graadje of 10 daar ook zo in de zomer.
Misschien Jakabol maar eens zien te vinden. Durf zeker niet naar binnen maar achter een lantaarnpaal verstoppen en wat kijken. En met wat tijd over naar het graf van de Jon Pall en van Bobby Fischer.
je hoeft niet bang te zijn voor jakabol mn ouders zijn er binnen geweest en die liften niet eens
Kuiten zijn gewoon een b*ch, als ik met een laagzittende korte broek loop zeggen ook allemaal van die non-lifters "huehue never skip leg day huehue." Fucking hinderlijk.

inb4 'Help ik kan niet meer in mijn auto'Gisteren in het nieuwe autotje centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ingebouwd. Ik blijk toch handiger dan zelf gedacht.

Nee dat heb ik toch wel 20 keer getest voordat ik hem dichtgooide! En de sleutel doet het ook nog gewoon hoor

Nee Ray blijf hierNa zoveel jaar unbanned op een computer forum, waar het allemaal begon.Blij wel, kan ik hiier wegh
![]()
Ik heb een Raydar voor dat soort dingen

Na zoveel jaar unbanned op een computer forum, waar het allemaal begon.
Blij wel, kan ik hiier wegh
![]()
dbb is niet hetzelfde als jij weg zou gaanAch nee Ray, ik weet wel dat je hier gaat blijvendbb is niet hetzelfde als jij weg zou gaan