Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.041

jonpall.jpg

'' so what's your secret jonny pal? ''

'' dried fish my little viking ''

• #102.042
Begin juli week naar Ijsland. Gruwelijk veel zin in. Graadje of 10 daar ook zo in de zomer.
Misschien Jakabol maar eens zien te vinden. Durf zeker niet naar binnen maar achter een lantaarnpaal verstoppen en wat kijken. En met wat tijd over naar het graf van de Jon Pall en van Bobby Fischer.

• Like
Waarderingen: mat
  • #102.043
Begin juli week naar Ijsland. Gruwelijk veel zin in. Graadje of 10 daar ook zo in de zomer.
Misschien Jakabol maar eens zien te vinden. Durf zeker niet naar binnen maar achter een lantaarnpaal verstoppen en wat kijken. En met wat tijd over naar het graf van de Jon Pall en van Bobby Fischer.

je hoeft niet bang te zijn voor jakabol mn ouders zijn er binnen geweest en die liften niet eens

• #102.045
  • #102.046
Vandaag tijd vooorr

DEFFFQOONN 1 !!!

• #102.049
Gisteren in het nieuwe autotje centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ingebouwd. Ik blijk toch handiger dan zelf gedacht.

• #102.051
Tentamen mededingingsrecht. Wss laatste TT van mijn uni carriere. Om 13:00

• #102.052
Succes alle tentamenmenschen

• #102.053
Na zoveel jaar unbanned op een computer forum, waar het allemaal begon.

:D Blij wel, kan ik hiier wegh :p

• #102.059
  • #102.060
Ach nee Ray, ik weet wel dat je hier gaat blijven :cool: dbb is niet hetzelfde als jij weg zou gaan

Probleem is alleen , dat ik niet meer(kan) train(en), en ik had het al nergens over :P
en het toch wil een stuk minder wordt en ik absoluut een nieuwe hobby moet oppakken :o

computers heb ik altijd wel iets mee gedaan en geeft nog wat leven in mijn brouwerij..

Bedankt Lief dagboek :heart:

Terug
Naar boven