XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Probleem is alleen , dat ik niet meer(kan) train(en), en ik had het al nergens over :P
    en het toch wil een stuk minder wordt en ik absoluut een nieuwe hobby moet oppakken :o

    computers heb ik altijd wel iets mee gedaan en geeft nog wat leven in mijn brouwerij..

    Bedankt Lief dagboek :heart:

    ja dat begrijp ik ook wel ;)
     
    zo nog aan het nagenieten van het concert van.. KISS.. wat kunnen die gasten nog rocken zeg .al meer als 40 jaar on stage ziggo dome uitverkocht mooie herinnering want denk niet dat we ze nog eens gaan zien in nederland

    opa
     
    zo nog aan het nagenieten van het concert van.. KISS.. wat kunnen die gasten nog rocken zeg .al meer als 40 jaar on stage ziggo dome uitverkocht mooie herinnering want denk niet dat we ze nog eens gaan zien in nederland

    opa

    MEER DAN

    kleinzoon
     
    aant cutten maar net heerlijke doner op




    was het waard
     
    Een groot deel van m'n studentjes inleiding fiscaal recht hebben 8en gehaald voor hun tentamen. Geeft een meer tevreden gevoel dan zelf een goed cijfer halen :)
     
    ja dat begrijp ik ook wel ;)

    :)

    Ik begon origineel met het hele F@H (ziektes(proteins) met je computer bestrijden(begrijpen)) bij hun begonnen, hell ik zit(zat) er al vanaf 1998 of zo :o

    dus me kamer zal wel weer langzaam in een oven veranderen :D
     
    :)

    Ik begon origineel met het hele F@H (ziektes(proteins) met je computer bestrijden(begrijpen)) bij hun begonnen, hell ik zit(zat) er al vanaf 1998 of zo :o

    dus me kamer zal wel weer langzaam in een oven veranderen :D

    welk forum is dat dan ?
     
    zo nog aan het nagenieten van het concert van.. KISS.. wat kunnen die gasten nog rocken zeg .al meer als 40 jaar on stage ziggo dome uitverkocht mooie herinnering want denk niet dat we ze nog eens gaan zien in nederland

    opa

    Dat hopen we dan maar
     
    ig woar gemaaktj om van dich te hoaje
     
    Zo weer trainen in mijn oude vertrouwde sportschool, die na de afbranding supersnel weer is gerenoveerd :D

    Nu duimen dat niet alles op een andere plek staat want daar word ik agressief van
     
    Zo weer trainen in mijn oude vertrouwde sportschool, die na de afbranding supersnel weer is gerenoveerd :D

    Nu duimen dat niet alles op een andere plek staat want daar word ik agressief van

    doe niet zo aangebrand
     
    Zo weer trainen in mijn oude vertrouwde sportschool, die na de afbranding supersnel weer is gerenoveerd :D

    Nu duimen dat niet alles op een andere plek staat want daar word ik agressief van

    De halve versafdeling heeft met je geflirt... Dus jou dag kan Sws niet meer stuk lijkt me.
     
    Net laatste tentamen gemaakt:)
     
    Back
    Naar boven