XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Muhahahaha.

Collega stagiaire geprankt en straks lekker sporten!!

e boys doe ff normaal man ik heb egt werk nodig doe niet zo flauw getxxl die vacature is nog vandaag geplaats dus grote kans dat ze me aannemen

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

hoe heb je die vacature zo snel gevonden getxxl

Ik denk dat ik het ook maar ga doen, student informatica op het UvA.
Mijn kwalificaties liggen hoog

Imma take ur jawwb

Dan zit jij bij mij op de UvA, ik betwijfel het.

e boys doe ff normaal man ik heb egt werk nodig doe niet zo flauw getxxl die vacature is nog vandaag geplaats dus grote kans dat ze me aannemen

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

hoe heb je die vacature zo snel gevonden getxxl
Ik dacht dat jij informaticus was? Misschien toch niet geschikt voor die baan hehe. Learn 2 Google.

Ik wil juist gaan trainen, maar opeens begint dat blonde wat trg samen is met haar ex tegen mij te zeveren. Blijkbaar heeft ze nog plannen met mij :D

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Nu gaat daar door heel dbb soliciteren bij die job.
als je op sollicitatie gesprek gaat en je wacht in de wachtkamer en je ziet allemaal bodybuilders en je vraagt waar heb jij de vacature gevonde ? op dbb :roflol:

ahahahahahah epic detective skills is epic

ik moet nu egt huile fuuuuuuuuuuuuuu

Dan zit jij bij mij op de UvA, ik betwijfel het.

Ik dacht dat jij informaticus was? Misschien toch niet geschikt voor die baan hehe. Learn 2 Google.

Ik studeer vlakbij de rokin @ turfdraagsterpad
ben zowat de enigste buff dude van me school.. weet niet waar jij zit en wat jij doet

op die manier wel ja

mja success met je blondie straks

:roflol:

jezus wat ben jij eikel:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

ahahahahahah epic detective skills is epic

ik moet nu egt huile fuuuuuuuuuuuuuu
hij traint niet echt jawbrah, je kan um hebbe ;)

Ik studeer vlakbij de rokin @ turfdraagsterpad
ben zowat de enigste buff dude van me school.. weet niet waar jij zit en wat jij doet

Daar wordt geen informatica gegeven dude, informatica = science park. Ik zit dus op het science park. :)

Terug
Naar boven