Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Morgen vrij:heart:

Beste, grootste ****ing drol ooit gelegd

zalig gw

niet dat ik jou kan overtreffen, er is niks beter dan een grootte drol te draaien ik weet nog goed dat ik mijn grootste had gelecht, shitt man wat was ik trots denk soms nog terug en dan probeer ik me maar te denken dat die nog trots in de riool rond drijft

Verder heb ik dit weekend op me werk een leuke dame ontmoet en het gaat goed tussen ons dus russian bear, ik heb jou niet meer nodig.

niet dat ik jou kan overtreffen, er is niks beter dan een grootte drol te draaien ik weet nog goed dat ik mijn grootste had gelecht, shitt man wat was ik trots denk soms nog terug en dan probeer ik me maar te denken dat die nog trots in de riool rond drijft

Verder heb ik dit weekend op me werk een leuke dame ontmoet en het gaat goed tussen ons dus russian bear, ik heb jou niet meer nodig.

Wie wel?:haha:

:aai:

vast een lelijke h**r, stuur maar wat pics anders maak ik me zorgen

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

ach hou tog je kop jij vuile sl*t;)

Jaa ik weet het, ze is lekker maar ze is ook lief hoar

tats en piercings, niet te vertrouwe

Bicep pump maakt je dag altijd goed:D

Keertje Borst + rug getraind, resultaat : Megapomp en PR op de bench en op de BOR.

ach god weer een nieuwe kloon...

Haartjes eindelijk geknipt :sd:

Terug
Naar boven