AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Hoe weet je dat nu al? 16 juli toch pas definitieve uitslag? Heb alleen een rangnummer gehad.
    Ja je hebt gelijk maar ik heb rangnummer 119. Er zijn sowieso geen 230+ cum laude studenten die lager scoorden of niet mee deden met decentrale selectie :p
    Wat is je rangnummer?
     
    Ja je hebt gelijk maar ik heb rangnummer 119. Er zijn sowieso geen 230+ cum laude studenten die lager scoorden of niet mee deden met decentrale selectie [emoji14]
    Wat is je rangnummer?
    Aah op die manier, gefeliciteerd man! Waar kan je dat zien?

    Ik sta op plaats 22 maar ze zeiden toen tijdens die open dag dat het merendeel van 8plussers naar utrecht ging dus ben er nog niet gerust op.
     
    Aah op die manier, gefeliciteerd man! Waar kan je dat zien?

    Ik sta op plaats 22 maar ze zeiden toen tijdens die open dag dat het merendeel van 8plussers naar utrecht ging dus ben er nog niet gerust op.
    Waar kan je wat zien? Je rangnummer is je nummer die ze je geven in de brief. Hoeveel plekken zijn er beschikbaar in Utrecht? Als je op nr 22 staat ben je 1000% zeker door hoor :p
     
    Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneld afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

    karmataart voor iedereeeen
     
    Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneldd afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

    karmataart voor iedereeeen

    gefeliciteerd

    nu je toch alle tijd hebt mag je wel wat verslagen van mij maken die allemaal onvoldoende zijn
     
    gefeliciteerd

    nu je toch alle tijd hebt mag je wel wat verslagen van mij maken die allemaal onvoldoende zijn

    niks herkanst terwijl ik er max met de pet naar heb gegooid 7.1 gemiddeld crew checking in
     
    Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneld afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

    karmataart voor iedereeeen

    its-over-its-done.jpg
     
    Vandaag voor het eerst in twee weken train, kon eerder niet door werk :(
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Nee niet echt done want ga nog 2 jaar door voor de bachelor integrale veiligheid. Maar ben blij dat dit voorbij is omdat bedrijfskunde een verplicht nummertje is om IV te mogen doen.
     
    Geflapciteerd Aron
     
    Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneld afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

    karmataart voor iedereeeen

    Op naar de sterren en daar voorbij.
     
    weet iemand of je valuta kan converteren met paypal?
     
    Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneld afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

    karmataart voor iedereeeen

    lekker bezig daffert

    ga je hier nog een studie achteraan doen?
     
    weet iemand of je valuta kan converteren met paypal?
    Ja, tegen een hele slechte koers en maar een beperkt aantal valutaparen
     
    lekker bezig daffert

    ga je hier nog een studie achteraan doen?

    Ja dit was verplichte kost voor de 2jarige bachelor integrale veiligheid. Ben al met schuin oog ook naar wat leuke masters aan het kijken, heb echt een vette op het oog, maar dan moet ik naar het buitenland en jaartje onbetaald verlof. Maar dat is er vanuitgaand dat de bachelor me goed gaat bevallen.
     
    Ja, tegen een hele slechte koers en maar een beperkt aantal valutaparen

    ja ben er net achter gekomen, gaat gelukkig maar om een paar tientjes dus 2 dollar cents per euro boeit niet zoveel
     
    Er wandelt hier een man al (vals) zingend door de straat.

    wat is deze
     
    Back
    Naar boven