AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.181
Hoe weet je dat nu al? 16 juli toch pas definitieve uitslag? Heb alleen een rangnummer gehad.
Ja je hebt gelijk maar ik heb rangnummer 119. Er zijn sowieso geen 230+ cum laude studenten die lager scoorden of niet mee deden met decentrale selectie :p
Wat is je rangnummer?

• #102.182
Ja je hebt gelijk maar ik heb rangnummer 119. Er zijn sowieso geen 230+ cum laude studenten die lager scoorden of niet mee deden met decentrale selectie [emoji14]
Wat is je rangnummer?
Aah op die manier, gefeliciteerd man! Waar kan je dat zien?

Ik sta op plaats 22 maar ze zeiden toen tijdens die open dag dat het merendeel van 8plussers naar utrecht ging dus ben er nog niet gerust op.

• #102.183
Aah op die manier, gefeliciteerd man! Waar kan je dat zien?

Ik sta op plaats 22 maar ze zeiden toen tijdens die open dag dat het merendeel van 8plussers naar utrecht ging dus ben er nog niet gerust op.
Waar kan je wat zien? Je rangnummer is je nummer die ze je geven in de brief. Hoeveel plekken zijn er beschikbaar in Utrecht? Als je op nr 22 staat ben je 1000% zeker door hoor :p

• #102.184
Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneld afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

karmataart voor iedereeeen

• #102.185
Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneldd afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

gefeliciteerd

nu je toch alle tijd hebt mag je wel wat verslagen van mij maken die allemaal onvoldoende zijn

• #102.186
  • #102.187
Alle tentamens en verslagen binnen en daarmee AD bedrijfskunde deeltijd versneld afgerond :) Het heeft wat stress gekost maar wel 1 jaar bespaard.

its-over-its-done.jpg

• #102.188
Vandaag voor het eerst in twee weken train, kon eerder niet door werk :(

• #102.189
  • #102.191
Gefeliciteerd Aron!

• #102.192
Geflapciteerd Aron

• #102.193
  • #102.195
weet iemand of je valuta kan converteren met paypal?

• #102.198
lekker bezig daffert

ga je hier nog een studie achteraan doen?

Ja dit was verplichte kost voor de 2jarige bachelor integrale veiligheid. Ben al met schuin oog ook naar wat leuke masters aan het kijken, heb echt een vette op het oog, maar dan moet ik naar het buitenland en jaartje onbetaald verlof. Maar dat is er vanuitgaand dat de bachelor me goed gaat bevallen.

• #102.200
Er wandelt hier een man al (vals) zingend door de straat.

wat is deze

Terug
Naar boven