XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

specialpaint

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2009
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
vandaag gelukkig mijn vakantie naar tunesie ook in sousse geannuleerd en omgeboekt ga over 3 weken ben bang dat er dan weinig toeristen zitten daar dus niks aan

opa

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Ja godver iedereen kan allemaal omboeken en mijn broer en zijn vriendin kunnen iets van 1/4 van hun geld terug krijgen en meer niet, ze gaan over 2 weken. Kut reisbureau.

OT: pijnloos gesquat met wijdere stance :D

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
realtalk gap
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
Eerste wedstrijd vandaag, sterkste man van de havendagen in terneuzen. Derde plek dus op het spreekwoordelijke podium, was een top ervaring :D.

specialpaint

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2009
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Ja godver iedereen kan allemaal omboeken en mijn broer en zijn vriendin kunnen iets van 1/4 van hun geld terug krijgen en meer niet, ze gaan over 2 weken. Kut reisbureau.

OT: pijnloos gesquat met wijdere stance :D

hell .. wij hadden niet eens een annulering verzekering maar zijn gisteren meteen gaan bellen met d-reizen gaan met 10 man en kleine kinderen en we boeken al jaren bij hetzelfde bureau . zal wel mee geholpen hebben

opa

virusje

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
25 jun 2006
Zou ik nu een goedkoop reisje kunnen scoren?
Lekker rustig, leeg strand en de kans dat er nog een aanslag wordt gepleegt op dezelfde locatie lijkt me minimaal.

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Zou ik nu een goedkoop reisje kunnen scoren? Lekker rustig, leeg strand en de kans dat er nog een aanslag wordt gepleegt op dezelfde locatie lijkt me minimaal.

Ja, alleen met de sfeer die er nu hangt en de matige/geen uitjes voor toeristen, heb je er ook weinig te zoeken nu.
Alleen er is geen officieel negatief reisadvies afgegeven dus er zal geen korting worden gegeven denk ik als je wel gaat :p
Tunesië is meestal al erg goedkoop ook.

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Zou ik nu een goedkoop reisje kunnen scoren?
Lekker rustig, leeg strand en de kans dat er nog een aanslag wordt gepleegt op dezelfde locatie lijkt me minimaal.

Had je nog iets op het oog? Ik kan op locatie nog wel wat incidenten regelen.
Allah snackbar!

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Meh, ik word gewoon een beetje moe van al deze incidenten. Je kan er maar beter de spot mee drijven, anders word je helemaal depressief. Ik heb een hoofd btw.

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Meh, ik word gewoon een beetje moe van al deze incidenten. Je kan er maar beter de spot mee drijven, anders word je helemaal depressief. Ik heb een hoofd btw.
Ik word ook moe van de incidenten maar ik word nog meer moe van mensen die er de spot mee drijven, alsof het normaal is om dat te doen terwijl het vrij serieus en heftig is. Mag ik dan ook maar de spot drijven met jou als jij kapot geschoten wordt, omdat ik moe word van jou?

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Ik word ook moet van de incidenten maar ik word nog meer moe van mensen die er de spot mee drijven, alsof het dood normaal is om dat te doen terwijl het vrij serieus en heftig is. Mag ik dan ook maar de spot drijven met jou als jij kapot geschoten wordt, omdat ik moe word van jou?

Dat is absoluut je goed recht, ik zou het mensen ook zeker niet kwalijk nemen als er om mijn dood gelachen kon worden. Zolang humor maar triomfeert.

Arminius

Humongous Ruler
Elite Member
+15 jaar member
Power User
Lid geworden
4 jul 2005
Lengte
1m87
Rest in pieces

zeror

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2012
Er zijn ergere dingen dan de dood.

So deep brah we all gun meek it

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
liever dat mensen ff janken als ik dood ben maar daarna 30 jaar om lachen dan dat het altijd maar janken blijft.

Naar boven