XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.282
Hoody i am dissapoint

• #102.283
Je hebt gelijk, is ook zeikerig, dat vond ik achteraf ook van mezelf. Ik kan dat verder ook niet meer rechtzetten, wel hoop ik op een tweede kans, al kan ik het volledig begrijpen als sommigen nu geen vertrouwen meer in mij hebben.

welkom terug hoedie

• #102.284
Je hebt gelijk, is ook zeikerig, dat vond ik achteraf ook van mezelf. Ik kan dat verder ook niet meer rechtzetten, wel hoop ik op een tweede kans, al kan ik het volledig begrijpen als sommigen nu geen vertrouwen meer in mij hebben.

vertel nu gewoon eens het hele verhaal

• #102.289
  • #102.290
Waarom is dat zo erg? Zit er een max aan deelnemers op ofzo?

• #102.291
srs hoody ik heb echt een piss aan mensen die op een wedstrijd niet op komen dagen, en dat ben jij niet alleen, dat zijn er meerdere de laatste tijd

Terecht, kan ik me ook voorstellen. Vandaar dat ik nu ook even de tijd neem om mezelf te verantwoorden, ik baal er zelf ook van.

• #102.292
Waarom is dat zo erg? Zit er een max aan deelnemers op ofzo?

Laatst werd er last minute (paar weken in advance) een wedstrijd naar 2 dagen verspreid wegens het hoge aantal deelnemers. Veel mensen moesten toen halsoverkop iets regelen op het werk of hun hotel omboeken. Als er dan vervolgens 1/4e deelnemers niet op komt dagen zonder zich af te melden is dat echt kut

• #102.294
Terecht, kan ik me ook voorstellen. Vandaar dat ik nu ook even de tijd neem om mezelf te verantwoorden, ik baal er zelf ook van.
Geloof jij nou echt dat er iemand in gaat trappen? Ik vond het al merkwaardig dat mensen echt dachten dat je naar DRC zou komen

• #102.295
Het is ook de laatste keer geweest waarschijnlijk dat dat niet komen opdagen zonder af te melden geen (financiële) consequenties had, dus wees alvast voorbereid.

• #102.296
Geloof jij nou echt dat er iemand in gaat trappen? Ik vond het al merkwaardig dat mensen echt dachten dat je naar DRC zou komen

Wat jij ervan vind boeit me weinig, wat Dieaphi/PHM/Hell ervan vindt wel. Ik verantwoord me ook voor hun, niet voor jou.

• #102.298
Kansloos ventje, gewoon niet op komen dagen omdat je je e-stats niet waar kan maken en/of bang bent voor controles en dan naderhand met een of ander zielig zeikexcuus aan komen zetten, terwijl je dat op de dag zelf ook gewoon had kunnen zeggen.

Je wilde waarschijnlijk gewoon wegblijven van dbb maar dat lukte ook niet.

Niemand nam je al serieus en nu al helemaal niet.

Het is trouwens buitengewoon asociaal om zonder af te melden weg te blijven terwijl er een hoop mensen vrijwillig hun tijd opofferen om dit soort wedstrijden te regelen, en dat voor hoody een belletje/mailtje al te veel is.

• Like
Waarderingen: GPRO
  • #102.300
Mooi dat hij toch even verantwoording aflegt op het internet hé jongens.

Terug
Naar boven